Την ώρα που οι ελληνικές τράπεζες αρκούνται να… κυνηγούν καταθέτες στην έξοδο των καταστημάτων τους, για να μη χάσουν έστω και ένα ευρώ από τη ρευστότητά τους, επιθετική πολιτική στην αγορά αναπτύσσει η Credit Agricole, μέσω της Εμπορικής, φιλοδοξώντας να εκμεταλλευθεί την κρίση για να ανακτήσει χαμένα μερίδια αγοράς.
Σε μια εποχή… φαγούρας στον τομέα των καταναλωτικών δανείων, όπου οι νέες εκταμιεύσεις έχουν πέσει κοντά στο απόλυτο μηδέν, η Εμπορική ανακοίνωσε χθες τη διάθεση ενός ιδιαίτερα ελκυστικού και ευέλικτου προϊόντος, με το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει τις ανάγκες των περισσότερων καταναλωτών, που σήμερα κατά κανόνα «τρώνε πόρτα» από τις ελληνικές τράπεζες.
Το νέο καταναλωτικό δάνειο “Xpress”, όπως ανακοινώθηκε χθες από την Εμπορική, εξασφαλίζει έως και αυθημερόν έγκριση και εκταμίευση και αποτελεί την ιδανική λύση για την ικανοποίηση άμεσων αναγκών ρευστότητας. Προσφέρει μετρητά έως και 10.000 ευρώ, χαμηλή σταθερή δόση που μπορεί να ξεκινά από 17 ευρώ ανά 1.000 ευρώ δανείου, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επιτόκιο 10,20% που παραμένει σταθερό για όλη τη διάρκεια του δανείου και ευελιξία στην αποπληρωμή του δανείου με δυνατότητα παράλειψης έως δύο (2) δόσεων ανά έτος, ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.
Το νέο προϊόν, που θεωρείται από τραπεζικά στελέχη εξαιρετικά ανταγωνιστικό για τα σημερινά δεδομένα της αγοράς, ιδιαίτερα χάρη στο χαμηλό επιτόκιο και τη δυνατότητα παράλειψης δόσεων (χρήσιμη επιλογή σε δύσκολους καιρούς) έχει ξεχωριστή σημασία αυτή την περίοδο για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, καθώς δημιουργεί προϋποθέσεις να κατακτήσει η Εμπορική μεγάλα μερίδια στις νέες εκταμιεύσεις και «χτυπά» τον ανταγωνισμό ακριβώς στο σημείο όπου… πονάει, δηλαδή στην έλλειψη ρευστότητας για νέες χορηγήσεις.
Η Εμπορική, όπως αναφέρουν στελέχη του κλάδου, αξιοποιεί κατά τον καλύτερο τρόπο τη σχέση της με την ισχυρή, μητρική γαλλική τράπεζα. Σε μια περίοδο, όπου αμφισβητούνται έντονα τα στοιχεία των ισολογισμών των ελληνικών τραπεζών, η τράπεζα προχωρά σε μεγάλες διαγραφές προβληματικών δανείων και απεικονίζει με ειλικρίνεια τα στοιχεία της, έστω και με το κόστος της εμφάνισης ζημιών που πλησίασαν τα 600 εκατ. ευρώ το 2009.
Παράλληλα, η ελληνική τράπεζα αξιοποιεί τον πακτωλό κεφαλαίων της μητρικής, για να ενισχύσει άλλη μια φορά την κεφαλαιακή της βάση με μια αύξηση κεφαλαίου που προωθείται αυτή την περίοδο, ενώ λαμβάνει σημαντικές ενέσεις ρευστότητας από την Γαλλία, την ώρα που οι άλλες ελληνικές τράπεζες δυσκολεύονται να βρουν καταθέτες και δανειστές.
Η αντίθεση, ανάμεσα στην επιθετική πολιτική της Εμπορικής και την αμυντική στάση των άλλων ελληνικών τραπεζών υπογραμμίζεται και από το γεγονός, ότι οι περισσότερες ελληνικές τράπεζες δυσκολεύονται να βρουν ρευστότητα ακόμη και για να χορηγήσουν αυτή την περίοδο δάνεια εγγυημένα από το Δημόσιο, μέσω των νέων προγραμμάτων του ΤΕΜΠΜΕ, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές του “B”.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το νέο μάνατζμεντ της Εμπορικής, που ολοκληρώνει αυτή την περίοδο και μια ακριβή διαφημιστική εκστρατεία για να προβάλει τη νέα, πελατοκεντρική εικόνα του δικτύου της τράπεζας, έχει αποφασίσει να αξιοποιήσει τη «νεκρή» αυτή περίοδο για τις ελληνικές τράπεζες, για να ανακτήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα τα μερίδια και τη χαμένη αίγλη της πάλαι ποτέ πανίσχυρης τράπεζας, που ιδιωτικοποιήθηκε το 2006 και έκτοτε έχει υποχρεώσει τους νέους ιδιοκτήτες της σε συνεχείς εκταμιεύσεις, χωρίς την αναμενόμενη απόδοση κερδών.
(banksnews.gr)


 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top