Περιφερειακά χαρακτηριστικά φαίνεται να έχει το δεύτερο κύμα αποκρατικοποιήσεων που μελετά το ΤΑΙΠΕΔ μαζί με την Κυβέρνηση, αρχής γενομένης από την επόμενη χρονιά, οπό- τε και προσδοκά να αντλήσει σημαντικά έσοδα μέσω περιουσιακών του στοιχείων. Στις υπό εξέταση λίστες φιγουράρουν, τόσο το νέο λιμάνι της Πάτρας όσο και το πολιτικό αεροδρόμιο του Αράξου, αν και με διαφορετικό πλαίσιο διαχείρισης και ανάπτυξης.

ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», το λιμάνι της Πάτρας συγκαταλέγεται μεταξύ συνολικά 10 λιμένων της χώρας, όπως αυτά αναφέρονται σε πολυσέλιδη έκθεση που παρέδωσε ο τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ στη διοίκησή του, με (θεωρητικό) σκοπό, την πρόσκληση ενδιαφέροντος ακό- μα και για πώληση του ΟΛΠΑ, στα πρότυπα του ΟΛΠ και προσεχώς του ΟΛΘ. Το σενάριο για την Πάτρα, όπως περιγράφεται στην έκθεση, βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά της Ηγουμενίτσας, της Αλεξανδρούπολης, του Λαυρίου,της Ελευσίνας,της Ραφήνας,της Καβάλας,της Κέρκυρας,του Ηρακλείου και του Βόλου.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΗ

Το ΤΑΙΠΕΔ κατέχοντας το 100% των μετοχών του ΟΛΠΑ και έχοντας τη διαχείριση του λιμένα Πατρών θα μπορούσε να πωλήσει οποτεδήποτε το σύνολο αυτού, μέχρι το 2042, ωστόσο κριτήριο δεν είναι η αύξηση των εσόδων του και η μείωση στα κόστη, αλλά το επενδυτικό ενδιαφέρον, βάσει πολλαπλών πλεονεκτημάτων, κάτι που στη δεδομένη χρονική στιγμή δεν υφίσταται, αφού η έλλειψη εμπορευματικής αξιοποίησης και ανάλογης δραστηριότητας όπως και κοντινού αεροδρομίου, παρεμποδίζει την ανάπτυξη.

Ο Ν. ΚΟΝΤΟΕΣ

«Καμία ενημέρωση για τέτοιο σχέδιο αποκρατικοποίησης δεν έχω» δηλώνει κατηγορηματικά στην «Π» ο πρόεδρος του ΟΛΠΑ Νίκος Κοντοές, που εκτιμά παράλληλα πως «αν υπήρχε το οποιοδήποτε επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι, σε κάποιο επίπεδο, θα το ήξερε».
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top