Λίγες ώρες πριν την έκρηξη στην εισαγγελέα κ. Τσατάνη στέλνω επείγον φαξ και επισημαίνω στους 3 κορυφαίους πολιτειακούς παράγοντες και στον Υπουργό Εθνικής Αμυνας όσα απίστευτα ζω.
Θα διαβάσετε πιο κάτω την επιστολή που δείχνει πόσο ανεπαρκής είναι ο Τόσκας ο οποίος αφαιρεί φρουρές από στόχους για να βάλει αστυνομικούς να δέρνονται όλη μέρα με λαθρομετανάστες ή για να αμολάνε δακρυγόνα σε ηλικιωμένους έξω από το Μέγαρο Μαξίμου …. Αυτό κάνει ο ακατάλληλος Τόσκας, αλλά και το υπόλοιπο κράτος δείχνει την παράλυσή του αφού απολύτως καμία αντίδραση δεν σημειώθηκε μετά την επιστολή που έστειλα στους κυρίους που βλέπετε:

-Κύριο Π. Παυλόπουλο, Πρόεδρο της Δημοκρατίας
-Κύριο Α.Τσίπρα,Πρωθυπουργό
-Κύριο Ν, Βούτση, Πρόεδρο της Βουλής
-Κύριο Π. Καμμένο, Υπουργό Εθνικής Αμυνας
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ
8.10.2016
Αξιότιμοι Κύριοι,
Οι τρεις πρώτοι αποτελείτε τους τρεις κορυφαίους πολιτειακούς παράγοντες και είστε- και οι τρεις- από καιρό ενήμεροι για όσα απίστευτα σάς ενημέρωσα ότι βιώνω μαζί με τα ανήλικα παιδιά μου ( απειλές, επιθέσεις μέρα μεσημέρι , συνεχείς ζημιές στο ΙΧ μου, διάρρηξη του γραφείου μου, φωτογράφιση του σπιτιού μου κλπ).
Απολύτως τίποτε δεν έχει γίνει τόσον καιρό, παρά το ότι με ενημερώνετε ότι στέλνετε χαρτιά στον κ. Τόσκα. Το γεγονός ότι αδιαφορεί ο κ. Τόσκας δεν προσβάλλει ασφαλώς εμένα.( Μάλλον άλλους προσβάλλει).
Εσχάτως προστέθηκε και η παρακολούθησή μου από όχημα με δύο άγνωστους επιβαίνοντες , τους οποίους απέκτησα ως «παρέα» τις τελευταίες μέρες. Το όχημα τους είναι μαύρο FIAT PUNTO χωρίς πινακίδα μπροστά ενώ πίσω έχει μια παλαιού τύπου (μάλλον γαλλική ή αγγλική, πάντως φαίνεται πλαστή) πινακίδα κυκλοφορίας. 
Το ότι είναι παλαιού τύπου ( γαλλική ή αγγλική) πινακίδα το υποθέτει κανείς από το κίτρινο φόντο και τα μαύρα στοιχεία της και φαίνεται πλαστή καθώς έχει –για όσους ξέρουν αυτά τα νούμερα- μάλλον αραιούς αριθμούς και γράμματα, όπως μπόρεσα φευγαλέα να δω . 
Το ότι είναι αριστερά το τιμόνι του ΙΧ (και όχι δεξιά) με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον είναι πλαστή γαλλική και όχι αγγλική, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος. 
Το ΙΧ εμφανίστηκε 2 φορές μετά το τέλος της ζωντανής εκπομπής που κάνω κάθε Σάββατο στο ΑΡΤ και με ακολουθεί, ενώ έκανε και την εμφάνισή του μετά το πέρας των μαγνητοσκοπήσεων των εκπομπών μου σε στούντιο στα Μελίσσια για το 2ο κανάλι με το οποίο συνεργάζομαι. Στις εκπομπές μου επιτίθεμαι με αυξημένη συχνότητα στο Τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, ζητώ επίμονα το κλείσιμο του, αποκαλύπτω τι κάνουν συγκεκριμένοι Τούρκοι πράκτορες , ζητώ να κλείσουν οι παράνομοι τουρκικοί παιδικοί σταθμοί στην Ροδόπη, ζητούσα από καιρό την ποινική δίωξη του ψευτομουφτή Ξάνθης κλπ 
Η εμφάνιση του συγκεκριμένου ΙΧ είναι σύντομη ( 2’-3’ ) , με ακολουθεί σαν να υπογραμμίζει την παρουσία του και έχει γίνει ως τώρα 3-4 φορές, ενώ επαναλήφθηκε και σήμερα 8/10/16 μετά το τέλος της εκπομπής μου .
Εντωμεταξύ κάποιος φαίνεται ότι προσπαθεί να με προειδοποιήσει και με άλλο τρόπο : Βρήκα μπροστά στο σπίτι μου , στην ερημική περιοχή που διαμένω (πάνω από το πατρικό σπίτι του κ. Τσίπρα) , έναν ξεκοιλιασμένο σκύλο ! Το φρικτό αυτό γεγονός είχε επαναληφθεί και όταν ήμουν στην Εξεταστική της Βουλής για την ΖΗΜΕΝΣ, θυμάται ο φίλος κ. Καμμένος. 
Τότε, βέβαια, η ΕΛΑΣ είχε κινητοποιηθεί αμέσως και μου διατέθηκε αποτελεσματική φρούρηση. Ας μην αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες για το φρικαλέο περιστατικό , νομίζω ο καθένας καταλαβαίνει . 
Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβει το κράτος ότι η λέξη «ασφάλεια» είναι έννοια άπιαστη . Δεν έχω ελπίδα ότι ο κ. Τόσκας θα κάνει επιτέλους το αυτονόητο. Προφανώς όλα αυτά είναι πλέον « ψιλά γράμματα» για την Ελληνική Δημοκρατία, αλλά το κάνω για να υπογραμμίσω κάτι αυταπόδεικτο, ότι δηλαδή καθιστώ υπεύθυνο όποιον δεν κάνει την δουλειά του και θέτει σε κίνδυνο με αυτόν τον τρόπο την ασφάλεια της οικογένειας μου και την δική μου.

Κ.Αϊβαλιώτης,τ.Βουλευτής Β΄Αθηνών


ΠΗΓΗ
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top