Η ΑΥΞΗΣΗ του τουριστικού ρεύματος προς την πόλη, μπορεί να μην ήταν κατακλυσμιαία, αλλά ήταν σημαντική. Οχι μόνο γιατί απέφερε ωφέλη σε ταμεία επιχειρήσεων, αλλά και γιατί απέδειξε ότι η Πάτρα μπορεί να προσβλέπει σε περισσότερη επισκεψιμότητα. Οχι όμως αν τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις από την ίδια την πόλη.
ΗΔΗ τρυγήθηκαν καρποί επειδή ακριβώς συγκεκριμένοι τοπικοί εταίροι εναρμονίστηκαν προς μια εξωστρεφή κατεύθυνση, πάνω σε σύγχρονες βάσεις και ανάλογες μεθόδους του τουριστικού μάρκετινγκ. Και υπήρξε αποτέλεσμα, κάτι που διδάσκει ότι αν η πόλη έχει μείνει πίσω στο συγκεκριμένο πεδίο, αυτό συνέβη γιατί δεν είχε εργαστεί σωστά.
ΞΕΡΟΥΜΕ όλοι, οι επαγγελματίες πολύ περισσότερο, ότι ο τουρίστας ζητάει κίνητρο για να επιλέξει προορισμό. Επειδή όλες οι περιοχές, και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά στη Μεσόγειο, έχουν κάποιο δέλεαρ να προτείνουν στον επισκέπτη, απαιτούνται άλματα στον τομέα της αναγνωρισιμότητας, της ανταγωνιστικότητας, των υπηρεσιών, της ανταποδοτικότητας, του κύρους, της αξιοπιστίας. Μαζί, απαιτείται να επενδύσει κανείς με σοβαρότητα στις τοπικές ιδιαιτερότητες.
ΜΕΧΡΙ σήμερα, δεν είμαστε ιδιαιτέρως μαχητικοί στον τομέα αυτόν. Με λιγότερο ανήσυχο όλων την Αυτοδιοίκηση, που δεν βλέπει πολύ ζεστά τον ρόλο της στην υπόθεση της ρυμούλκησης επισκεπτών στην πόλη, ούτε βέβαια ρίχνει βάρος στην ανάδειξη επισκέψιμων σημείων, την προστασία των κοινόχρηστων χώρων, τον σχεδιασμό πρωτοβουλιών που θα ανεβάσουν την Πάτρα στην κλίμακα των πόλεων που κάνουν θόρυβο για τον εαυτό της.
ΕΙΝΑΙ αλήθεια, ωστόσο, ότι η δημοτική αρχή της πόλης δεν είναι συμβατή ως προς την ιδεολογία και τις αντιλήψεις με τέτοιες προσεγγίσεις. Για αυτήν, οι δουλειές είναι πρωτίστως υπόθεση του δημοσίου τομέα.
ΟΠΟΤΕ ας κάνουν οι ιδιώτες το καλύτερο που μπορούν. Για το καλό τους και το καλό της πόλης.


Πηγή
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top