Τους τελευταίους 2 μήνες εξελίσσεται ένα εκπληκτικό γαϊτανάκι με την ΑΕΠΙ. 
Με δική της πρωτοβουλία, με ομόφωνη απόφαση των 3 μοναδικών μετόχων, διαγράφτηκε από την Ελλάδα και μετακόμισε στην Κύπρο. 
Όταν διαπίστωσε ότι αυτό που έκανε ήταν τεράστιο λάθος (καθώς αντιμετωπίζει σωρεία προβλημάτων στην λειτουργία της, στα δικαστικά ζητήματα κλπ) ξεκίνησε προσπάθεια να αντιστρέψει την κατάσταση. 
Όμως πλέον είχε διαγραφεί από την Ελλάδα και αυτό δεν αλλάζει. 
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ: έκαναν οι 3 μοναδικοί μέτοχοι αγωγή στην δική τους εταιρεία και λένε ότι παραπλανήθηκαν από την εταιρεία (δλδ από τον εαυτό τους) και ζητάνε να ακυρωθεί ολόκληρη η διαδικασία ώστε να μην μεταφέρουν την έδρα στην Κύπρο (άρα να μην χάσουν τα αυγά και τα πασχάλια που προφανώς χάνουν με την μεταφορά). 
Κάνουν ασφαλιστικά μέτρα στο ΓΕΜΗ (επιμελητήριο ΕΒΕΑ), τα κερδίζουν και αναμένονται οι δίκες σύντομα. 


Τα συμπεράσματα είναι ότι 1) η ΑΕΠΙ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με την μεταφορά της έδρας στην Κύπρο και για αυτό έχει λυσσάξει να ακυρώσει την διαδικασία, 2) αν γίνει δεκτό το επιχείρημα της ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου. 
Ο καθένας θα μπορεί να λέει ότι «παραπλανήθηκα από την δική μου εταιρεία, που μου ανήκει 100%, και ζητώ ακύρωση μιας απόφασης που πήρα και είχε έννομες συνέπειες εις βάρος μου, δεν φταίω εγώ, φταίει η εταιρεία την οποία εγώ ελέγχω!!!».
Θεωρώ δεδομένο ότι το ΕΒΕΑ θα πράξει τα νόμιμα και δεν θα επιτρέψει να ανοιχτεί ένα παράθυρο στην ανομία.


ΠΗΓΗ
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top