«Απογοητευμένες και εκνευρισμένες» είναι οι εταιρίες μάρκετινγκ, καθώς η μέτρηση που έπαιρναν στα χέρια τους για το χρόνο παρακολούθησης βίντεο από τους χρήστες δεν λάμβανε υπόψιν κάποιους από αυτούς με αποτέλεσμα να είναι «παραφουσκωμένη».

Το Facebook έδινε στους διαφημιστές «παραφουσκωμένες» μετρήσεις του μέσου χρόνου που καταναλώνουν οι χρήστες στην παρακολούθηση βίντεο, μια μέτρηση που έχει βοηθήσει στην τόνωση των δαπανών διαφημιστών και υπευθύνων μάρκετινγκ σε ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα διαφήμισης του κοινωνικού δικτύου.
Η εταιρία στην οποία ανήκει το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, μετρά ένα βίντεο ως «προβεβλημένο» όταν ο χρήστης το έχει παρακολουθήσει μόλις για τρία δευτερόλεπτα. Η μέτρηση που έδωσε το Facebook στους διαφημιστές έλαβε υπόψιν τους μέσους χρόνους μόνο μεταξύ των «προβεβλημένων» βίντεο, χωρίς να περιλαμβάνει καθόλου τους χρήστες που παρακολούθησαν για λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα ή και καθόλου.
«Αυτό το λάθος έχει διορθωθεί, δεν έχει επηρεάσει τις χρεώσεις, και έχουμε ενημερώσει πολλούς από τους εταίρους μας», δήλωσε το κοινωνικό δίκτυο την Πέμπτη σε ανακοίνωσή του σύμφωνα με το Bloomberg.
Το Facebook αποκάλυψε το λάθος σε ανάρτηση στο κέντρο βοήθειας προς διαφημιστές, πριν από μερικές εβδομάδες. Μεγάλες εταιρίες διαφήμισης και μάρκετινγκ είναι απογοητευμένες και εκνευρισμένες για τις «παραφουσκωμένες» μετρήσεις, ενώ έχουν ζητήσει από το κοινωνικό δίκτυο να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, όπως μετέδωσε η Wall Street Journal επικαλούμενη άγνωστες πηγές που γνωρίζουν την υπόθεση.
Στο μεταξύ η μέτρηση έχει μετονομαστεί ώστε να καταστεί πιο σαφές το τι ακριβώς μετρά, ανέφερε το Facebook. Η εταιρία με έδρα την Καλιφόρνια εμφανίζει συνεχώς αύξηση στα έσοδά της, εν μέρει χάρη στον ενθουσιασμό για τις διαφημίσεις στα βίντεό της, των οποίων τις επιδόσεις οι διαφημιστές συγκρίνουν με εκείνες σε Twitter, YouTube και γενικότερα στο διαδίκτυο.



Πηγή: euro2day.gr

ΠΗΓΗ
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top