Ομάδα εργασίας για τη δημιουργία πληροφοριακού συστήματος συλλογής και επεξεργασίας αιτήσεων για χορήγηση επάρκειας προσόντων διδασκαλίας ξένων γλωσσών, συγκροτήθηκε στο υπουργείο Παιδείας.

Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι:
1.Η καταγραφή απαιτήσεων
2.Ο σχεδιασμός των απαιτούμενων λειτουργιών
3. Ο σχεδιασμός της βάσης δεδομένων
4.Η υλοποίηση του προγράμματος
5.Ο έλεγχος του προγράμματος (testing)
6.Η εγκατάσταση του πληροφοριακού συστήματος σε κατάλληλο εξοπλισμό
7.Η διαχείριση του εξυπηρετητή (virtual machine)
8.Η διαχείριση των αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων (backups)
Η  Ομάδα Εργασίας αποτελείται από τους :
- Ειρήνη Θεοδώρου, κλάδου ΠΕ Πληροφορικής και προϊσταμένη του τμήματος Ε’ της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ,
- Σοφία Χαραμούσου, μόνιμη υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ,
-Παναγιώτης Παπαθανασίου, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ,
-Ιωάννης Νομικός, μόνιμο υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ,
- Παναγιώτα Τσόκα, κλάδου ΠΕ Διοικητικού και προϊσταμένη του τμήματος Γ’ της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ.
-Δήμητρα Κουρμπέλη, αποσπασμένη υπάλληλος κλάδου ΠΕ 06 Αγγλικής της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ.
-Γιώργος Μπασουράκος, αποσπασμένος υπάλληλος κλάδου ΠΕ 09 Οικονομολόγων της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΥΠΟΠΑΙΘ.

Στον «πάγο» 8.000 αιτήσεις για την χορήγηση επάρκειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών-Ποια είναι η θέση του Αν. υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη  

Το υπουργείο Παιδείας δεν χορηγεί επάρκεια διδασκαλίας ξένων γλωσσών από τις 26 Μαρτίου 2014.
Στην αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας παραμένουν στα «συρτάρια 8.000 αιτήσεις για χορήγηση επάρκειας, οι οποίες δεν έχουν εξεταστεί , περιμένοντας από πέρσι την έκδοση υπουργικής απόφασης –όπως ορίζει ο νέος νόμος-η οποία θα καθορίζει τα κριτήρια χορήγησης.
Περιέργως ενώ ο νέος νόμος ορίζει ότι εντός ενός μήνα να εκδοθεί η υπουργική απόφαση, αυτή ουδέποτε υπογράφηκε.
Η θέση του Τ. Κουράκη
Η θέση του Αν. υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη, αρμόδιου για θέματα ιδιωτικής εκπαίδευσης, είναι η εξής:
«Στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της επικράτειας, καθώς και στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, θα μπορούν να διδάξουν μόνο οι κάτοχοι πτυχίου της αντίστοιχης ξένης φιλολογίας. Οι μέχρι τώρα εργαζόμενοι στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών, με προσόν την κατοχή διπλώματος επιπέδου Γ2, θα συνεχίσουν απρόσκοπτα την εργασία τους».
Τα «βρόντηξε»  o Α. Λοβέρδος
Ο πρώην υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος απέσυρε τροπολογία για την μεταφορά της αρμοδιότητας αναγνώρισης των Οργανισμών που χορηγούν πιστοποιητικά γλωσσομάθειας στον ΕΟΠΠΕΠ .
Τη στιγμή που ανακοίνωνε στην Ολομέλεια της Βουλής την απόσυρση της τροπολογίας ξέσπασε χρησιμοποιώντας φράσεις όπως «Μιλάμε για λαμόγια που βρίζουν, γι’ αυτό μιλάω. Για υβριστές τέτοιους», χωρίς να κατονομάσει ποιους εννοεί.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Επειδή εγώ δεν ξέρω κανέναν από αυτούς, δεν έχω καμία σχέση με αυτούς, αλλά έχω σχέση με το θέμα, ήθελα να το προχωρήσω. Έτσι, είπα «νόμος σήμερα», με εξουσιοδοτική διάταξη του υπουργού, για να κάνω και τα κριτήρια και να τα κάνω όλα γρήγορα. Μου είπαν «θα τα κάνεις εσύ με υπουργική απόφαση; Άρα αυτό σημαίνει ότι θα τα κάνεις με υπουργική απόφαση, διότι θέλεις να ευνοήσεις τον Γεωργιάδη ή τον α’ και το β’». Τους είπα ότι «αν θέλετε Προεδρικό Διάταγμα, θα με καθυστερήσετε οκτώ μήνες». Υπήρξαν μομφές κ.λπ. Μιλάμε για λαμόγια που βρίζουν, γι’ αυτό μιλάω. Για υβριστές τέτοιους.
ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Έχουν έρθει πάρα πολλοί Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που μου έθεσαν το θέμα και εγώ το συμμερίζομαι. Η παρέμβασή σας φοβάμαι ότι μπορεί να έχει τις καλύτερες των προθέσεων, αλλά μπορεί να ανοίξει μία κερκόπορτα τεραστίου μεγέθους. Γιατί; Υπάρχει ένα ευρωπαϊκό πλαίσιο πιστοποίησης στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Πολύ ωραία. Αυτό ισχύει για όλους. Τώρα βάζουμε μία ρύθμιση με κριτήρια που σήμερα εδώ δεν είναι γνωστά, αλλά θα γίνουν γνωστά στο Προεδρικό Διάταγμα. Θα κάνετε την αλλαγή απ’ ό,τι έχω πληροφορηθεί. Θα επιτρέπεται σε κάποιον ενδιάμεσο φορέα να λέει ποια από τα πιστοποιημένα ευρωπαϊκά φροντιστήρια είναι τελικά πιστοποιημένα ή όχι. Μπορεί μεν αυτό να μην έχει και μεγάλη σημασία, γιατί αφού είναι πιστοποιημένα από το ευρωπαϊκό πλαίσιο θα είναι πιστοποιημένα ούτως ή άλλως είτε εσείς τα αναγνωρίσετε είτε όχι. Όμως, αντιλαμβάνεστε ότι σε επίπεδο καθημερινής διαφήμισης, σε επίπεδο άγρας πελατών, σε επίπεδο εντυπώσεων, ότι αυτό που θα κάνετε, χωρίς τη θέλησή σας, επαναλαμβάνω, μπορεί να λειτουργήσει υπέρ του α’ ή του β’.Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτό πρέπει να το αποσύρετε. Εάν θέλετε να το φέρετε, να φέρετε στη Βουλή τα κριτήρια.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Βάλτε τα κριτήρια, κύριε Υπουργέ.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ : Είπα για Προεδρικό Διάταγμα. Τώρα, επειδή ούτε το Προεδρικό Διάταγμα τους αρέσει, γιατί δεν θέλουν να γίνει τίποτα, τα λαμόγια λένε «φέρνετε Προεδρικό Διάταγμα, όπου θα παρέμβει το Συμβούλιο της Επικρατείας».
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Μα, υπάρχει διαπλοκή στο χώρο.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Γι’ αυτό λοιπόν κι εγώ γυρίζω σελίδα. Τους λέω ότι αυτοί και αυτή η λογική έφεραν την Ελλάδα εδώ που την έφεραν. Αυτή η δυσπιστία των γκρίζων ζωνών. Όσοι μιλάνε είναι από τις γκρίζες ζώνες και τους επιτίθεμαι αυτή τη στιγμή.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Να τα βάλουμε στο νόμο να διασφαλιστούμε.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ : Το παίρνω όλο πίσω. Εγώ προσωπικά δεν θα πάθω τίποτα. Δέκατα δεν θα μου ανεβάσουν. Κάνω πολιτικές για τη χώρα μου. Δέκατα, για το κάθε λαμόγιο, δεν θα ανεβάσω. Τα παίρνω πίσω. Θέλω αυτά που λέω να γραφτούν και στα μπλογκς που έγραψαν, αυτά που έγραψαν απ’ έξω και να τα φέρουμε κατευθείαν στη Βουλή. Όμως η ισχύουσα κατάσταση είναι η κοινή λογική του «απατεωνισμού», που έφερε την Ελλάδα εδώ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Για να μην παρεξηγηθώ, όπως στην παρέμβασή μου, κύριε Υπουργέ –και σας ευχαριστώ- εγώ δεν αμφισβητώ καθόλου την πρόθεσή σας, ούτε την ανάγκη να υπάρξει αυτή η παρέμβαση. Είμαι υπέρ της παρεμβάσεως. Απλώς, για να μην αφήσουμε την ευκαιρία να δημιουργηθεί η εντύπωση γι’ αυτή τη γκρίζα ζώνη, θεωρώ ότι είναι πολύ πιο δόκιμο αυτό που τώρα είπατε -και αφού συμφωνεί και η Αξιωματική Αντιπολίτευση, ακόμα καλύτερα- να γίνει με κριτήρια που θα είναι γνωστά στη Βουλή και άρα θα πρέπει να τα ψηφίζουν όλοι οι Βουλευτές και να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τι θέλουμε να κάνουμε και την άλλη εβδομάδα φέρτε το. Εγώ είμαι υπέρ της ταχύτητας. Να μην καθυστερήσουμε, αλλά να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε αν μη μπορεί κάποιος να πει ότι έχουμε την… ΑΝΔΡΕΑΣ
ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Μετά θα λένε «όχι με το νόμο».
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Αφήστε τι θα λένε. Εμείς νομοθετούμε.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Να το πάρετε πίσω και να το ξαναφέρετε.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Θα λένε «όχι το νόμο», διότι ο νόμος δεν είναι δυνατόν να καθορίζει τα κριτήρια. Το διάταγμα καθορίζει τα κριτήρια.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Κύριε Υπουργέ, συμφωνεί η Νέα Δημοκρατία, συμφωνεί και ο ΣΥΡΙΖΑ. Μην το χαλάσουμε τώρα. Πάμε να βγάλουμε και Πρόεδρο.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Συμφωνούν να γίνει μια ενέργεια, αρκεί να μη γίνει.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εγώ λέω να γίνει.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Πάρτε το πίσω και ξαναφέρτε το.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ : Μιλάτε και οι τρείς τώρα.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ : Αυτό που είπε ο κ. Γεωργιάδης πρόλαβα και το έγραψα -συγγνώμη για τα γράμματά μου- και το καταθέτω. «Το άρθρο 7 της τροπολογίας με γενικό αριθμό 2030 και ειδικό 286 αποσύρεται».
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Ωραία, καλό!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Να δούμε όταν θα φέρουμε τον νόμο τι θα λέτε!

Διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων για τα Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας¨

Διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων στο χώρο των πιστοποιητικών Γλωσσομάθειας και Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών η οποία αποτελεί παράβαση των ιδεατών όρων υγιούς ανταγωνισμού, αναφέρει το πόρισμα της Ομάδας Εργασίας του υπουργείου Παιδείας που είχε συγκροτηθεί από την Αννα Διαμαντοπούλου.
Η Ομάδα Εργασίας στηρίζει αυτή τη διαπίστωση ότι «πληροφορήθηκε ότι ορισμένοι φορείς πιστοποίησης επιστρέφουν μέρος των χρημάτων έως και 30% που εισπράττουν από τους υποψήφιους, ως εξέταστρα στους ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών ή σε όπια εκπαιδευτική μονάδα άλλης φύσεως στέλνει τους μαθητές του στο συγκεκριμένο σύστημα πιστοποίησης.
Το πόρισμα το οποίο το υπουργείο Παιδείας ποτέ δεν δημοσιοποίησε, το έφερε στη δημοσιότητα η ΟΙΕΛΕ.
Η ΟΙΕΛΕ κάνει λόγο για τεράστια προβλήματα ανομίας και αδιαφάνειας στο θέμα της πιστοποίησης προσόντων στο χώρο των ξένων γλωσσών με αποτέλεσμα να θησαυρίζουν οι επιτήδειοι.
πηγη: esos.gr
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top