Παραπλανητική η εμπορική πολιτική της ΔΕΗ προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη μείωση του τιμολογίου !!!

Η ΔΕΗ πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους μικροεπαγγελματίες !!!

Τα …έχασαν οι μικροεπαγγελματίες και οι βιοτέχνες με τη νέα διαφημιστική καμπάνια ΔΕΗ που τους υπόσχεται φθηνότερο τιμολόγιο ρεύματος από τις αρχές του 2015.
Η τηλεοπτική καμπάνια έχει ως πρωταγωνιστή το φούρναρη της γειτονιάς που δηλώνει ευχαριστημένος από τη ΔΕΗ που του μειώνει το τιμολόγιο ρεύματος της επιχείρησης.
Η στρατηγική μείωσης των τιμολογίων έγινε και με σποτ στα ερτζιανά. Το περιεχόμενό του είναι εστιασμένο σε έναν ιδιοκτήτη συνεργείου αυτοκινήτου που δηλώνει κι αυτός ικανοποιημένος από το νέο τιμολόγιο.
Η ΔΕΗ όμως … πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες στους μικροεπαγγελματίες και η διοίκηση της επιχείρησης πουλά καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.
Η επίσημη ανακοίνωσή της αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «Η ΔΕΗ, μένοντας πιστή στη στρατηγική επιχειρησιακή επιλογή της για στήριξη του παραγωγικού ιστού της χώρας, μετά από τις τιμολογιακές μειώσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανακοινώνει σημαντικά εμπορικά κίνητρα μέσω νέας εκπτωτικής πολιτικής προς τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις με υλοποίηση από τις αρχές Ιανουαρίου 2015.
Το κλειδί όμως της υπόθεσης είναι ότι μια επιχείρηση για να λάβει την έκπτωση πρέπει σε ετήσια βάση να έχει κατανάλωση ρεύματος τουλάχιστον 1GWh.
Για την κατανόηση της νέας μείωσης των τιμολογίων πρέπει να καταγραφεί ότι τα 1000 W είναι 1 KW , τα 1000 KW είναι 1 MW και τα 1.000 MW κάνουν 1 GWh
Ο πιο αποδοτικός φούρνος της γειτονιάς με μεγάλη πελατεία καταναλώνει ρεύμα από 50.000 έως 100.000 KW. Δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση δεν ξεπερνά τα 50 MW.
Η ΔΕΗ όμως πουλάει νέο φθηνό τιμολόγιο ρεύματος όταν ο χρήστης δηλαδή η επιχείρηση έχει κατανάλωση που θα ξεπερνά τα 1000 MW το χρόνο.
Λοιπόν όλοι κατανοούν ότι ο φούρνος της γειτονιάς δεν μπορεί να μπει στο πρόγραμμα και δεν τον αφορά όπως και ο ιδιοκτήτης συνεργείου και εκατοντάδες επιχειρήσεις.
Στέλεχος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών είπε ότι η διοίκηση της ΔΕΗ τους εμπαίζει και δίνει τη δική του εξήγηση γιατί χρησιμοποιήθηκε ο φούρναρης ως πρωταγωνιστής της καμπάνιας.
Ανέφερε ότι στο παρελθόν σημαντικός αριθμός ιδιοκτητών αρτοποιών με το πρώτο «κύμα» απελευθέρωσης της αγοράς πήγαν σε άλλους πάροχους. Διευθυντικός στέλεχος διαφημιστικής εταιρείας είπε ότι με τη καμπάνια της ΔΕΗ θα μάθουν όλοι ότι η επιχείρηση βοηθά τις επιχειρήσεις ενώ στην ουσία αφορά μικρό αριθμό. Η ίδια η ΔΕΗ κάνει λόγο για 30.000 επιχειρήσεις.
Ο ανώνυμος μικρός επιχειρηματίας της γειτονίας λέει ότι η ΔΕΗ έχει αυξήσει τα τιμολόγια έως 50% η μείωση στα επίπεδα του 5% .
ΠΗΓΗ
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top