Ανατολική Γερμανία, στα χρόνια της οικονομικής χολέρας, εκεί που οι «εκδιδόμενοι και εκδιδόμενες» δεν είναι μονάχα άνθρωποι αλλά και ζώα. Εκεί που ανοίγουν ο ένας μετά τον άλλο οι οίκοι ανοχής για κτηνοβάτες, εκεί που ο αγοραίος έρωτας έχει για πρωταγωνιστές σκύλους και για πελάτες παραφιλικά άτομα. Μόνο που οι παροχείς των υπηρεσιών -δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση τα ζώα- δεν είναι απαραιτήτως παραφιλικοί και δεν έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους... Γι' αυτό και οι φιλοζωικές οργανώσεις καλούν τη γερμανική κυβέρνηση να απαγορεύσει την κτηνοβασία και να βάλει λουκέτο στους οίκους ανοχής ζώων.
 
Στη Γερμανία, στο κράτος που θεωρείται «άριστος μαθητής της Ευρώπης», οι «ζωόφιλοι» -δηλαδή οι πολίτες που συνευρίσκονται ερωτικά με τα κατοικίδιά τους- ξεπερνούν τους 100.000 και ξεσκεπάζουν το «σεξουαλικά διαταραγμένο πρόσωπο» ενός λαού... με τρία Α, που αρέσκεται στο να συνευρίσκεται με πλάσματα με τέσσερα πόδια.
 
Δεν πάει καιρός που οι φωτογραφίες αιμόφυρτων σκύλων ξαπλωμένων στα κρεβάτια του βαυαρικού μπορντέλου απεικόνισαν τον «νόμιμο» βιασμό ζώων στη γερμανική γη, συγκλονίζοντας τη διεθνή κοινή γνώμη.
 
Λίγο αργότερα οι γερμανικές Αρχές σχεδίασαν την επαναφορά ενός παλιού νόμου που απαγορεύει το σεξ με ζώα. Μόνο που τελικά η γερμανική κυβέρνηση περιορίστηκε στο να προωθήσει την απαγόρευση της «χρήσης» του ζώου «για μεμονωμένες σεξουαλικές πράξεις και να θέσει εκτός νόμου τους ανθρώπους που λειτουργούν ως “μαστροποί” ζώων σε άλλους για σεξουαλική χρήση» όπως επισήμανε ο πρόεδρος της Επιτροπής Γεωργίας Χανς Μάικλ Γκόλντμαν. Ισως γιατί οι «ζωόφιλοι» συνασπίστηκαν και εναντιώθηκαν στην περαιτέρω αλλαγή του νόμου.
 
«Οι απλές έννοιες της ηθικής δεν έχουν καμία δουλειά με το δίκαιο. Είμαστε μια μειονότητα που γινόμαστε στόχος διακρίσεων φανατικών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού μας. Είμαστε φυσιολογικοί. Ετσι γεννηθήκαμε» ανέφερε χαρακτηριστικά σε σχετική ανακοίνωση ο πρόεδρος των «ζωόφιλων» Μίκαελ Κιοκ, επιχειρώντας, όπως επεσήμανε η ακτιβίστρια για την προστασία των ζώων Μαντελίν Μάρτεν, «να παρουσιάσει το σεξ με ζώα ως “επιλογή τρόπου ζωής”». Μόνο που το τετράποδο δεν είναι σε θέση να μας διαμηνύσει αν η ερωτική πράξη με τον άνθρωπο αποτελεί για εκείνο επιλογή ή παραβίαση.
 
Δημ. Αθανασοπούλου - Δημοκρατία
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top