upd9/13  Mαρτίου
Οι αμερικανικές αρχές, που ερευνούν την εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malaysia Airlines, εκτιμούν ότι το μοιραίο Boeing παρέμεινε στον αέρα για περίπου τέσσερις ώρες μετά τη στιγμή που έδωσε το τελευταίο του στίγμα, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Wall Street Journal», το οποίο επικαλείται δύο άτομα που γνωρίζουν λεπτομέρειες για τις έρευνες.
Η πληροφορία αυτή οδηγεί τις αμερικανικές αρχές στην εξέταση ενός νέου σεναρίου σχετικά με την εξαφάνιση του αεροσκάφους.
Οι αξιωματούχοι της αντιτρομοκρατικής εξετάζουν τώρα την πιθανότητα ένας από τους πιλότους ή κάποιος άλλος στο αεροσκάφος να το οδήγησε σε άγνωστη τοποθεσία --ή να το έριξε-- αφότου απενεργοποίησε σκόπιμα τους αναμεταδότες του στίγματός του για να αποφύγει τα ραντάρ, όπως αναφέρει μία από τις δύο πηγές που επικαλείται η εφημερίδα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι αμερικανοί αξιωματούχοι ενημερώθηκαν ότι οι αρχές που ερευνούν την εξαφάνιση του αεροσκάφους εξετάζουν ως επικρατέστερο σενάριο το Μπόινγκ να άλλαξε κατεύθυνση "με στόχο να χρησιμοποιηθεί αργότερα για κάποιον άλλον λόγο".
Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το αεροπλάνο με 239 επιβαίνοντες ενδεχομένως να ταξίδεψε 3.500 επιπλέον χιλιόμετρα (2.200 μίλια) υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες κι ίσως να πλησίασε την πακιστανική μεθόριο ή σε κάποιον προορισμό στον Ινδικό Ωκεανό ή στην Αραβική Θάλασσα.
Η είδηση αυτή βλέπει το φως της δημοσιότητας την ώρα που οι αρχές παραμένουν αβέβαιες ως προς το πού να αναζητήσουν το αεροπλάνο το οποίο αγνοείται από το Σάββατο λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ.
Το τελευταίο στίγμα του στα ραντάρ δόθηκε το Σάββατο λίγο μετά τη 1:30 πμ (τοπική ώρα), δηλαδή λιγότερο από μία ώρα μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ, κι ενώ πετούσε βορειοανατολικά κατά μήκος του Κόλπου της Ταϊλάνδης και κατευθυνόταν προς το Πεκίνο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, εμπειρογνώμονες και αξιωματούχοι των υπηρεσιών εθνικής ασφαλείας εκτιμούν ότι το αεροπλάνο βρισκόταν στον αέρα για περισσότερες από πέντε ώρες με βάση τα δεδομένα που εξέτασαν και τα οποία αποστέλλονται αυτόματα στις υπηρεσίες εδάφους του αεροδρομίου από τους κινητήρες του Boeing 777, όπως το ύψος και η ταχύτητα του αεροσκάφους,στο πλαίσιο μίας διαδικασίας ρουτίνας για τη μηχανική συντήρησή τους, προσθέτει το δημοσίευμα.
Παντως, την Πέμπτη, ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας Χισαμουντίν Χουσέιν χαρακτήρισε αναληθείς τις πληροφορίες του δημοσιεύματος.
Νωρίτερα, ο υπουργός είχε δηλώσει ότι το αεροσκάφος που αγνοείται ήταν κατάλληλο για να πετάξει και είχε υποβληθεί σε όλους τους απαραίτητους ελέγχους. Σημείωσε, δε, ότι ο τελευταίος έλεγχος συντήρησης είχε πραγματοποιηθεί στις 23 Φεβρουαρίου και ο επόμενος ήταν προγραμματισμένος για τις 19 Ιουνίου.


upd8/13 Mαρτίου 2014
 Χωρίς αποτέλεσμα ολοκληρώθηκαν οι έρευνες που πραγματοποίησαν δύο βιετναμέζικα αεροσκάφη μετά από πληροφορίες που παρείχε κινεζικός δορυφόρος για τον εντοπισμό αντικειμένων που ενδεχομένως να προέρχονταν από το αγνοούμενο Boeing της Malaysian Airlines, όπως  δήλωσε δημοσιογράφος του Reuters που επέβαινε σε ένα από τα αεροσκάφη αυτά.
Τα αεροπλάνα, τα οποία επανειλημμένως ερεύνησαν την περιοχή πάνω από στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, δεν κατάφεραν να εντοπίσουν κάποια αντικείμενα, είπε ο δημοσιογράφος, ο οποίος πέταξε με το εμπορικό αεροσκάφος τύπου Antonov 26, επί τρεις ώρες.
Βιετναμέζικα και μαλαισιανά αεροσκάφη πραγματοποιούν έρευνες στη θαλάσσια περιοχή όπου σύμφωνα με ιστοσελίδα υπηρεσίας της κινεζικής κυβέρνησης ένας δορυφόρος κατέγραψε την Κυριακή «τρία ύποπτα αντικείμενα να επιπλέουν».
Η περιοχή όπου εντοπίστηκαν αυτά τα αντικείμενα είναι κοντά στο σημείο όπου το Boeing χάθηκε από το ραντάρ τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Στην ίδια περιοχή κατευθύνονται πλοία έρευνας και διάσωσης από τις χώρες που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις εντοπισμού του αεροσκάφους.
Νωρίτερα, ο επικεφαλής της Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας είχε δηλώσει πως δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι τα αντικείμενα που επιπλέουν στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας συνδέονται με το αεροσκάφος της Malaysia Airlines.
«Οι κινεζικοί δορυφόροι έχουν εντοπίσει καπνό και ορισμένα αντικείμενα που επιπλέουν…Προς το παρόν δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτά σχετίζονται με το χαμένο αεροσκάφος», είπε στους δημοσιογράφους ο Λι Ζιαξιάνγκ.
Ο ίδιος ανέφερε επίσης πως δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι ο στρατός της Μαλαισίας απέκρυπτε πληροφορίες σχετικά με το χαμένο αεροσκάφος.



upd8/12 Mαρτίου 2014

Δεν αποκλείει η CIA το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειαςΚι ενώ τα σενάρια για την τύχη του αεροσκάφους που αγνοείται εδώ και τέσσερις ημέρες συνεχίζονται, ο διευθυντής της CIA Τζον Μπρέναν δήλωσε ότι οι αξιωματούχοι της υπηρεσίας δεν μπορούν να αποκλείσουν το ενδεχόμενο να οφείλεται η εξαφάνιση του αεροπλάνου σε τρομοκρατική επίθεση.
 

«Δεν μπορούμε να απορρίψουμε καμία θεωρία», δήλωσε ο Μπρέναν στη διάρκεια μιας σπάνιας δημόσιας τοποθέτησής του. Όμως παράλληλα σημείωσε ότι «καμία υπόθεση δεν έχει επιβεβαιωθεί ή τεκμηριωθεί» αφού χάθηκε το Boeing 777 από τα ραντάρ, το Σάββατο τα ξημερώματα.
Ο επικεφαλής της Interpol δήλωσε νωρίτερα ότι δεν πιστεύει με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία ότι η εξαφάνιση του αεροσκάφους οφείλεται σε τρομοκρατική επίθεση.


upd7/11 Mαρτίου 2014
Φήμες, διαψεύσεις, πρόσκαιρες ελπίδες και απελπισία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της τρίτης ημέρας άκαρπων ερευνών για τον εντοπισμό του αεροσκάφους των Μalaysia Airlines που εκτελούσε την πτήση ΜΗ370 Κουάλα Λουμπούρ - Πεκίνο, όταν εξαφανίστηκε από τα ραντάρ το βράδυ της Παρασκευής. Εκτοτε παραμένει άγνωστη η τύχη του, ενώ δεν έχει εντοπισθεί ακόμα κανένα στοιχείο.
Οι μαλαισιανές αρχές ανακοίνωσαν χθες ότι επέκτειναν τη ζώνη έρευνας κατά 180 χιλιόμετρα γύρω από το τελευταίο στίγμα του αεροσκάφους που μετέφερε 239 επιβαίνοντες. Ελικόπτερα και σωστικά σκάφη από δέκα χώρες ερευνούν σπιθαμή προς σπιθαμή τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας γύρω από τη Μαλαισία και το νότιο Βιετνάμ και χθες έσπευσαν στο σημείο όπου εντοπίστηκε να πλέει ένα κίτρινο αντικείμενο, το οποίο, σύμφωνα με φήμες που εξαπλώθηκαν τάχιστα, ήταν σωσίβια λέμβος από το χαμένο αεροπλάνο. Οι ελπίδες, όμως, για την ανεύρεση επιζώντων ή τουλάχιστον στοιχείων που να μαρτυρούν τι συνέβη στην πτήση-φάντασμα διαλύθηκαν όταν τελικά διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για ένα σκουπίδι καλυμμένο από φύκια.
Μέχρι αυτή τη στιγμή ερευνώνται όλα τα ενδεχόμενα. Χθες η ταϊλανδική αστυνομία και η Ιντερπόλ ανέκριναν τους ιδιοκτήτες ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Πατάγια απ’ όπου πωλήθηκαν τα δύο εισιτήρια σε δύο άνδρες που ταξιδέψαν με κλεμμένα διαβατήρια, όπως επιβεβαίωσε και η Ιντερπόλ. Παρότι επί του παρόντος δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι οι δύο άνδρες αυτοί σχετίζονται με την τραγωδία, το γεγονός ότι κατείχαν κλεμμένα διαβατήρια πυροδότησε τις εκδοχές του τρομοκρατικού πλήγματος ή της αεροπειρατείας. Μάλιστα τα μαλαισιανά ΜΜΕ ανέφεραν ότι ο ένας εκ των δύο ανδρών αναγνωρίστηκε από την αστυνομία. Ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας, Αζχαρουντίν Αμπντούλ Ραχμάν, αρνήθηκε να το επιβεβαιώσει και περιορίστηκε να δηλώσει ότι οι δύο άνδρες δεν έμοιαζαν με Ασιάτες. Κατά πάσα πιθανότητα εμπλέκονταν στο εμπόριο κλεμμένων ταξιδιωτικών εγγράφων που ακμάζει στην Ταϊλάνδη. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της Ιντερπόλ, εξετάζεται το ενδεχόμενο περισσότεροι επιβάτες να είχαν πλαστά διαβατήρια. Ο γενικός γραμματέας της Ιντερπόλ, Ρόναλντ Νομπλ, τόνισε πως «το γεγονός ότι κάποιος μπορεί να επιβιβαστεί σε διεθνή πτήση με κλεμμένο διαβατήριο, παρότι βρίσκεται στην τράπεζα δεδομένων της Ιντερπόλ, προκαλεί πραγματική ανησυχία».
Aνώτερο στέλεχος που έχει γνώση των ερευνών υποστήριξε ότι η αδυναμία να εντοπισθούν συντρίμμια του αεροσκάφους υποδεικνύει ότι κατά πάσα πιθανότητα εξερράγη ενώ πετούσε στα 35.000 πόδια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν το αποτέλεσμα τρομοκρατικής επίθεσης, αλλά μπορεί να είναι και συνέπεια μηχανικής βλάβης.
Η ανυπαρξία απαντήσεων, ωστόσο, φαίνεται ότι προκαλεί περαιτέρω ένταση στις σχέσεις Πεκίνου - Κουάλα Λουμπούρ. Χαρακτηριστικά η Global Times, που πρόσκειται στο ΚΚΚ, ανέφερε στο κύριο άρθρο της ότι «η Μαλαισία δεν μπορεί να απεκδυθεί των ευθυνών της» και ότι «η αρχική αντίδραση δεν ήταν ταχεία».


Upd6
Σύμφωνα με το Associated Press θα μπορούσαν να έχουν συμβεί τα εξής στην υπόθεση του μοιραίου αεροσκάφους:
Κατασκευαστική βλάβη
Τα περισσότερα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο το οποίο είναι ευαίσθητο σε διαβρώσεις με το πέρασμα του χρόνου, ειδικά σε περιοχές με μεγάλη υγρασία. Πάντως, εν προκειμένω, κάτι τέτοιο θεωρείται απίθανο. Ωστόσο, απειλή για την  κατασκευαστική δομή του αεροπλάνου είναι η πίεση και η αποσυμπίεση στην καμπίνα του πιλότου τόσο κατά την διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.
 

Κακοκαιρία
Τα αεροπλάνα είναι φτιαγμένα να περνούν μέσα από τις χειρότερες καταιγίδες. Όμως, τον Ιούνιο του 2009 η πτήση της Air France από το Ρίο στο Παρίσι συνετρίβη κατά την διάρκεια καταιγίδας στον Ατλαντικό. Κακές αποφάσεις των πιλότων σε συνδυασμό με τον πάγο που είχε καλύψει τα όργανα, οδήγησαν στην πτώση του αεροπλάνου. Σημειώνεται ότι όπως και οι πιλότοι της Malaysia, έτσι και αυτοί της Air France δεν είχαν προλάβει να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Ωστόσο, η εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malaysia αποκλείεται να οφείλεται στον κακό καιρό, καθώς την ώρα που χάθηκαν τα ίχνη του, στην περιοχή επικρατούσαν καλές καιρικές συνθήκες.
 

Αποπροσανατολισμός του πιλότου
Σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί να απενεργοποιήθηκε από λάθος ο αυτόματος πιλότος, το αεροπλάνο να βγήκε εκτός πορείας και το γεγονός αυτό να έγινε αντιληπτό όταν  ήταν πλέον αργά. Το αεροπλάνο μπορεί να πέταξε για άλλες πέντε ή έξι ώρες από το σημείο που εντοπίσθηκε τελευταία φορά από τα ραντάρ το οποίο σημαίνει ότι έφτασε 4.800 χιλιόμετρα μακριά. Αυτό, ωστόσο δεν θεωρείται πιθανό, καθώς κάποιο ραντάρ θα είχε πιάσει το στίγμα του. Ωστόσο, είναι νωρίς να αποκλειστεί αυτή η πιθανότητα.
 

Βλάβη και στις δυο μηχανές
Τον Ιανουάριο του 2008, ένα αεροσκάφος 777 της British Airways συνετρίβη από ύψος 300 μέτρων στον διάδρομο προσγείωσης στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου. Όλα έγιναν την στιγμή της προσγείωσης και το ατύχημα έγινε γιατί είχε πιάσει πάγο το σύστημα τροφοδοσίας των καυσίμων.
Στην περίπτωση της πτήσης της Malaysia η απώλεια και των δυο μηχανών είναι πιθανή, όμως, οι πιλότοι θα είχαν στην διάθεσή τους τουλάχιστον 20 λεπτά για να εκπέμψουν σήμα κινδύνου. Όταν συνέβη το ίδιο σε αεροσκάφος Α320 της US Airways τον Ιανουάριο του 2009 κατά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο LaGuardia της Νέας Υόρκης, ο πιλότος είχε χρόνο στη διάθεσή και μάλιστα κατάφερε να το προσγειώσει στον ποταμό Χατσον.
 

Βόμβα
Πολλά αεροσκάφη έχουν εκραγεί στον αέρα από βόμβα, όπως η πτήση 103 της Pan Am μεταξύ Λονδίνου και Νέας Υόρκης τον Δεκέμβριο του 1988. Ανάλογη ήταν και η περίπτωση της πτήσης της Air India τον Ιούνιο του 1985 μεταξύ Μόντρεαλ και Λονδίνου αλλά και τον Σεπτέμβριο του 1989 από την γαλλική αεροπορική εταιρεία, Union des Transports Aériens το οποίο εξερράγη πάνω από την Σαχάρα. 


Αεροπειρατεία
Οι ειδικοί δεν θεωρούν κάτι τέτοιο πιθανό. Κι αυτό γιατί συνήθως οι αεροπειρατές προσγειώνονται σε κάποιο αεροδρόμιο και εκφράζουν τις απαιτήσεις τους. Βέβαια, υπάρχει και η περίπτωση της 11ης Σεπτεμβρίου.
 

Αυτοκτονία του πιλότου
Δυο ανάλογα περιστατικά έχουν καταγραφεί την δεκαετία του 1990. Μια πτήση της SilkAir και μια της EgyptAir flight. Και τα δυο αποδίδονται σε απόφαση του πιλότου να θέσει τέλος στην ζωή του.
 

Κατά λάθος κατάρριψη
Τον Ιούλιο του 1988,η αμερικανική πυραυλάκατος USS Vincennes κατέρριψε κατά λάθος πτήση της Iran Air με αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο και οι 290 επιβάτες και πλήρωμα. Τον Σεπτέμβριο του 1983 πτήση της Korean Air καταρρίφθηκε από ρωσικό μαχητικό.


Upd5
Μυστήριο συνεχίζει να καλύπτει την εξαφάνιση του Boeing της Malaysia Airlines με 239 επιβαίνοντες, με τις αρχές της Μαλαισίας να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, μεταξύ των οποίων και αυτό της αεροπειρατείας, όπως δήλωσε ο επικεφαλής των ερευνών.

Ο αντιπρόεδρος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας, Αζχαντίν Αμπντούλ Ραχμάν, ανέφερε ακόμη ότι οι αρχές του Βιετνάμ δεν έχουν επιβεβαιώσει πως τα αντικείμενα που εντοπίστηκαν από αεροσκάφος έρευνας και διάσωσης στη θαλάσσια περιοχή νοτίως της νήσου Θο Τσου συνδέονται με τη συγκεκριμένη πτήση.

Τόνισε ότι οι έρευνες θα συνεχιστούν μέχρι να βρεθεί το Boeing και επικαλέστηκε την περίπτωση του αεροσκάφους της Air France που κατέπεσε στη θάλασσα το 2009 και χρειάστηκαν δύο χρόνια για τον εντοπισμό του.

Την Κυριακή το βράδυ υψηλόβαθμος αξιωματούχος είχε αναφέρει ότι οι αρχές έχουν επικεντρώσει τις έρευνές τους στην πιθανότητα το αεροσκάφος να διαλύθηκε εν πτήσει.

Την ίδια ώρα, στο μικροσκόπιο των μαλαισιανών αρχών, όπως επισήμανε ο επικεφαλής των ερευνών, είναι το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του αεροδρομίου της Κουάλα Λουμπούρ στο οποίο εμφανίζονται δύο επιβάτες που χρησιμοποίησαν κλεμμένα διαβατήρια να επιβιβάζονται στο αεροσκάφος της Malaysian Airlines.

«Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων εξετάζει τώρα όλα τα αρχεία και όλο το οπτικό υλικό», δήλωσε ο Αζχαντίν Αμπντούλ Ραχμάν.

Ο υπουργός Εσωτερικών της χώρας Ζαχίντ Χαμίντι είπε την Κυριακή ότι οι δύο επιβάτες που φέρεται να χρησιμοποίησαν διαβατήρια τα οποία είχαν κλαπεί από έναν Αυστριακό και έναν Ιταλό, είχαν «ασιατικά χαρακτηριστικά προσώπου».

Εκτεταμένες έρευνες

Στην επιχείρηση έρευνας συμμετέχουν από το πρωί τέσσερα αεροσκάφη του Βιετνάμ, ενώ στη διάρκεια της ημέρας θα προστεθούν άλλα δύο, όπως ανακοίνωσε ο στρατός.

Τα βιετναμέζικα αεροσκάφη επιχείρησαν να διακριβώσουν την προέλευση αντικειμένων που θα μπορούσαν να αποτελούν συντρίμμια του Boeing και εντοπίστηκαν χθες το βράδυ από υδροπλάνο του Βιετνάμ σε απόσταση 80 χιλιομέτρων από το νησί Το Τσου.

«Το υδροπλάνο είχε τραβήξει φωτογραφία ενός αντικειμένου που θα μπορούσε να είναι το παράθυρο της εξόδου κινδύνου του αεροπλάνου. Ωστόσο, ήταν πολύ σκοτεινά εκείνη την ώρα και η φωτογραφία δεν ήταν πολύ καθαρή», δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο ο υπαρχηγός του γενικού επιτελείου στρατού του Βιετνάμ.

Ομάδα εμπειρογνωμόνων στέλνει σήμερα στην Κουάλα Λουμπούρ και η Κίνα, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.

Στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας  αναμένεται να φτάσουν σήμερα μέλη του αμερικανικού Συμβουλίου Ασφαλείας Μεταφορών (NTSB), της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας καθώς και της εταιρείας Boeing, ενώ δεν έχει ζητηθεί, μέχρι στιγμής, η βοήθεια του FBI ή του αμερικανικού υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας, όπως δήλωσε στο Reuters αμερικανός αξιωματούχος.

Παράλληλα, ομάδα μαλαισιανών εμπειρογνωμόνων έλαβε σήμερα δείγματα από μία μεγάλη πετρελαιοκηλίδα που εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή κοντά στο βόρειο κρατίδιο Κελαντάν, για να διαπιστώσουν με εργαστηριακές εξετάσεις αν αυτή προέρχεται από το αγνοούμενο Boeing, μία διαδικασία που θα χρειαστεί περίπου δύο μέρες.

upd4 Οι αρχές του Βιετνάμ ανακοίνωσαν πριν από λίγα λεπτά τον εντοπισμό τμημάτων του αεροσκάφους τύπου Boeing 777-200 της Malaysia Airlines. Οι αξιωματούχοι που είναι επιφορτισμένοι με το έργο του εντοπισμού του εξαφανισμένου αεροσκάφους που εκτελούσε την πτήση MH370 από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο και των 239 επιβαινόντων έδωσαν στη δημοσιότητα και μια φωτογραφία. 

upd3  Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της Malaysia Airlines που χάθηκε το Σάββατο από τα ραντάρ λίγο μετά την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ με 239 επιβαίνοντες.
«Το αεροσκάφος ενδέχεται να επέστρεφε στην Κουάλα Λουμπούρ πριν χαθεί από τα ραντάρ» δήλωσε μαλαισιανός αξιωματούχος, τονίζοντας ότι γι' αυτόν τον λόγο οι έρευνες έχουν επεκταθεί προς τις δυτικές ακτές της Μαλαισίας. Διευρύνεται η έρευνα για τα κλεμμένα διαβατήρια που φέρεται να είχαν στην κατοχή τους επιβάτες του αεροσκάφους, με τις Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενέργειας.
Η οικογένεια ενός κινέζου επιβάτη του αεροσκάφους της Malaysia Airlines που έχει χαθεί από τα ραντάρ κάλεσε το κινητό του τηλέφωνο και κατάφερε να συνδεθεί, έτσι τώρα οι μαλαισιανές αρχές προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν το σήμα για να εντοπίσουν το Boeing, μετέδωσε σήμερα ένας κρατικός τηλεοπτικός σταθμός της Κίνας.
Ο τηλεοπτικός σταθμός Beijing Television ανακοίνωσε ότι κάλεσε επίσης το κινητό τηλέφωνο του άνδρα και αρχικά φάνηκε να λειτουργεί, όμως στη συνέχεια η κλήση διακόπηκε.
Στο Boeing 777 βρίσκονταν 227 επιβάτες 14 εθνικοτήτων και 12 μέλη του πληρώματος. Το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ το Σάββατο γύρω στις 01:30 τα ξημερώματα (τοπική ώρα, 19:30 της Παρασκευής ώρα Ελλάδας), δηλαδή περίπου μία ώρα μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο.


upd2  08:00/9-3  H υπόθεση φαίνεται να εξελίσσεται σε θρίλερ για γερά νεύρα. Αξιωματούχοι των Yπουργείων Εξωτερικών της Ιταλίας και της Αυστρίας ανακοίνωσαν ότι δεν επέβαινε στο αεροσκάφος κανένας Ιταλός και Αυστριακός, αλλά τα διαβατήρια των συγκεκριμένων ατόμων έχουν κλαπεί.
Συγκεκριμένα, το Yπουργείο Εξωτερικών της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι στο αεροπλάνο δεν επέβαινε κανένας Ιταλός, ενώ στη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η αεροπορική εταιρεία αναφερόταν το όνομα του 37χρονου Λουίτζι Μαράλντι, Ιταλού πολίτη. Σύμφωνα όμως με την εφημερίδα «Corriere Della Sera», το διαβατήριό του εκλάπη στην Ταϊλάνδη τον περασμένο Αύγουστο.
Από την πλευρά του, το αυστριακό Υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι ο αυστριακός πολίτης που φέρεται να επέβαινε στην πτήση είναι σώος και βρίσκεται στην Αυστρία. Αναφέρει, επίσης, ότι και το δικό του διαβατήριο είχε κλαπεί πριν από δύο χρόνια στην Ταϊλάνδη. - See more at: http://www.sigmalive.com/news/international/107311#sthash.9iFAbfv3.dpuf

upd1 18:00/8-3 Βιετναμέζικα αεροσκάφη διάσωσης εντόπισαν μεγάλες πετρελαιοκηλίδες και μία στήλη καπνού κοντά στις ακτές του Βιετνάμ αλλά δεν είναι βέβαιο αν αυτά συνδέονται με το Μπόινγκ 777-200ER της Malaysia Airlines με 239 επιβάτες το οποίο αγνοείται, δήλωσε σήμερα αξιωματούχος του υπουργείου Μεταφορών. Το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ κοντά στις ακτές του Βιετνάμ σήμερα καθώς κατευθυνόταν από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο κι εκτιμάται ότι έχει συντριβεί.

Η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines ανακοίνωσε το Σάββατο πως έχασε επαφή με ένα από τα αεροσκάφη της, τύπου Boeing 777-200, στο οποίο επιβαίνουν 239 άτομα, το οποίο είχε προορισμό το Πεκίνο, όπως μεταδίδουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης.

«Το αεροπλάνο απογειώθηκε από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ στις 00:41 (16:41 GMT Παρασκευή) και έχασε επαφή με τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας δύο ώρες αργότερα», είπε στο γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων ένας υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας υπό τον όρο της ανωνυμίας. «Έχουμε οργανώσει μια ομάδα αναζήτησης για τον εντοπισμό του αεροπλάνου», είπε.

Η Malaysia Airlines αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι η πτήση MH370 μετέφερε συνολικά 227 επιβάτες, μεταξύ των οποίων και δύο βρέφη, και 12 μέλη του πληρώματος. Στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται ότι 158 εκ των επιβατών είναι Κινέζοι.

«Είμαστε εξαιρετικά ανήσυχοι», δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της Κίνας Γουάνγκ Γι σε δημοσιογράφους στο Πεκίνο. «Η είδηση είναι πολύ δυσάρεστη. Ελπίζουμε όλοι οι επιβαίνοντες στο αεροπλάνο να είναι ασφαλείς», πρόσθεσε.
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top