Το έξυπνο (;) πουλί από τη μύτη πιάνεται…
Αυτό θα ήταν μια εξήγηση της γκάφας (;) του πρώην πλέον, κάτω από κακές συνθήκες, προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιου Σταυρίδη. Το «ατύχημα» (κατά άλλους, σοβαρούς και κάθε άλλο παρά αμελητέους κύκλους, «έγκλημά» του) ήταν ότι τη στιγμή που είχε φέρει σε πέρας, ύστερα από πολλές διαπραγματεύσεις, την πώληση –κατά πολλούς ξεπούλημα, που ήταν όμως επιλογή της κυβέρνησης– του ΟΠΑΠ, λίγες ώρες μετά την υπογραφή, δέχθηκε να συνταξιδεύσει με το προσωπικό αεροπλάνο του αγοραστή, του κ. Δημ. Μελισσανίδη, για να τον «αφήσει» στην Κεφαλονιά, όπου ζει αρκετό καιρό κάθε χρόνο με την οικογένειά του και έχει από χρόνια βίλες, τις οποίες νοικιάζει τα καλοκαίρια σε έλληνες και ξένους τουρίστες.
Και όχι μόνο ταξίδευσε προς Κεφαλονιά με τον Μελισσανίδη και το Learjet του αλλά και το… διαφήμισε, στέλνοντας τη φωτογραφία που είχε βγάλει με την αεροσυνοδό σε τοπική εφημερίδα.
Όχι βέβαια ότι, αν δεν υπήρχε η φωτογραφία, θα έμενε κρυφό το… ατύχημα (πολιτική αφέλεια και ελαφρότητα χαρακτηρίσθηκε από την κυβέρνηση) γιατί πολλοί, μεταξύ των οποίων και εργαζόμενοι στην πίστα του αεροδρομίου, είχαν δει τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ (μέχρι εκείνη την ώρα) να κατεβαίνει από το τζετ του Μελισσανίδη.
Άλλωστε, ο Σταυρίδης είναι πολύ γνωστός στην Κεφαλονιά και όποτε βρισκόταν στο νησί είχε σχεδόν κάθε βράδυ εκπομπή σε τοπικό κανάλι.
Το «ατύχημα» θα ήταν πράγματι εγκληματικό και ενδεχομένως να τίναζε στον αέρα την υπογραφή της πώλησης του ΟΠΑΠ, με εξελίξεις απρόβλεπτες, αν είχε δεχθεί την πρόταση του Μελισσανίδη να στείλει...
το αεροπλάνο του να τον φέρει Δευτέρα από την Κεφαλονιά στην Αθήνα και μετά την τελετή της παράδοσης του χρυσοφόρου ΟΠΑΠ στον Όμιλο Emma Delta και την… οικογενειακή φωτογραφία, να τον γύριζε στην Κεφαλονιά.
Τότε είχε αρνηθεί και είχε ανέβει στην Αθήνα με το δρομολόγιο της Ολυμπιακής στις 6.30 το πρωί, ενώ είχε κλείσει εισιτήριο για να επιστρέψει ξημερώματα της Τρίτης. Τι μεσολάβησε και άλλαξε και έκανε το λάθος –κάποιοι δεν μένουν στο λάθος…– να δεχθεί να τον πάει στην Κεφαλονιά ο Μελισσανίδης με το Learjet του, είναι άγνωστο.
Η συνέχεια είναι γνωστή. Η κυβέρνηση για άλλη μια φορά έμαθε τα νέα με καθυστέρηση, το Σάββατο το βράδυ από το πρωτοσέλιδο του «Πρώτου Θέματος». Κυριακάτικα, ο υπουργός Οικονομικών, με εντολή του πρωθυπουργού, ζήτησε από τον Σταυρίδη την παραίτησή του, την οποία και υπέβαλε, δηλώνοντας ότι δεν νιώθει πως έκανε κάτι το παράνομο, και από εκείνη τη στιγμή έγινε πρώτο θέμα στις τηλεοράσεις, στα ραδιόφωνα και στις εφημερίδες.
Και τα σχόλια και τα υπονοούμενα κάθε άλλο παρά ευχάριστα ήταν για τον αποπεμφθέντα.
Ήταν ένα μεγάλο πλήγμα για τον Στέλιο Σταυρίδη. Δεν ήταν η πρώτη φορά που διοικούσε μεγάλο Οργανισμό του Δημοσίου.
Ο Μητσοτάκης το 1990 τον είχε βάλει πρόεδρο της κρατικοποιημένης ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ και ολοκλήρωσε τότε την πώλησή της στον ιταλό μεγαλοβιομήχανο Παντσαβόλτα. Επίσης, είχε τοποθετηθεί για ένα φεγγάρι και πρόεδρος στα ΕΛΠΕ.
Στην καυτή πατάτα, την πώληση του ΟΠΑΠ, στον Σταυρίδη χρεώνουν την ακραία κόντρα που είχε με τον πρόεδρο του ΟΠΑΠ κ. Λουρόπουλο και στο θέμα της σύμβασης που παρέτεινε για τρία ακόμη χρόνια το τεχνο-λογισμικό «σέρβις» των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ στην Ιντραλότ, που ανήκει ως γνωστόν στον Όμιλο του Κόκκαλη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ήταν υπέρ των ενστάσεων που έθετε συνεχώς η πλευρά Μελισσανίδη.
Καταγράφουμε το ρεπορτάζ και από κει και πέρα υπάρχουν οι αρμόδιες Αρχές να ερευνήσουν αν υπάρχει θέμα, αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες από τους νόμους διαδικασίες.
Να σημειώσουμε ότι με όση… ευκολία αποπέμφθηκε ο Σταυρίδης με άλλη τόση του είχε ανατεθεί το τιμόνι-φωτιά του κρισιμότατου ΤΑΙΠΕΔ. Όταν, μετά την άσκηση δίωξης σε βαθμό κακουργήματος κατά του Τάκη Αθανασόπουλου για υπόθεση που αφορούσε τη θητεία του στη ΔΕΗ, εκείνος παραιτήθηκε από πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, ο Σαμαράς απευθύνθηκε αμέσως στον Σταυρίδη, τον οποίο βρήκε στο Αργοστόλι και του είπε ότι αναλαμβάνει πρόεδρος στο ΤΑΙΠΕΔ, χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Όσοι γνωρίζουν τον Στέλιο Σταυρίδη λένε, μετά και την ιστορία με το αεροπλάνο του Μελισσανίδη, ότι είναι θύμα της… βουλιμίας του για δημοσιότητα και προβολή. Και για πολιτική ανέλιξη. Και αναφέρονται στη συμμετοχή του στους… Ταύρους του Στέφανου Μάνου και μετά στη Δράση, που κατέληξε σε φιάσκο στις εκλογές του Μαΐου του 2012.
Και στις επόμενες που έγιναν τον Ιούνιο προσχώρησε στη ΝΔ. Επίσης του καταλογίζουν άγνοια κινδύνου… Και αυτό του στοίχισε πολύ ακριβά…
Ως επιχειρηματίας είναι επιτυχημένος, αλλά από εκεί και πέρα η πολιτική και η ενασχόληση με δημόσιους οργανισμούς δεν είναι επιχείρηση, ούτε μόνο αριθμοί…
Γκάφα του Μελισσανίδη;
Όμως με το δίκιο τους στέκονται πολλοί στην πρόταση του Μελισσανίδη στον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ να στείλει το αεροπλάνο του να τον φέρει από την Κεφαλονιά στην Αθήνα και μετά την υπογραφή να τον πάει πίσω.
Διερωτώνται πώς ένας τόσο έξυπνος άνθρωπος, που από Σχολή Οδηγών που είχε κάπου στον Πειραιά, έφθασε να είναι προμηθευτής του 6ου Αμερικανικού Στόλου και να μπει στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, δεν σκέφθηκε ότι με την πρότασή του έκαιγε τον Σταυρίδη, που είχαν γίνει στο μεταξύ φίλοι; Να ήθελε αυτό; Δύσκολα μπορεί να το πιστέψει κανείς, όταν είχε ολοκληρωθεί η απόκτηση του ΟΠΑΠ. Όπως επίσης θα ήταν απίστευτο να μην είχε υπολογίσει τη θύελλα των αντιδράσεων που θα προκαλείτο και ο πρωθυπουργός δεν είχε άλλη διέξοδο από την αποπομπή του. Επομένως;

 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top