Παρατηρώ έκπληκτη το νέο σήριαλ της Μονομελούς Δημοτικής αρχής Δημαρά, περί την διάνοιξη της οδού Κανακάρη.
Παρατηρώ  -συνηθισμένη πια από το θέαμα, όπως και όλοι οι Πατρινοί- τον απόντα από την ιστορία του έργου να επιχειρεί να βρει μια θέση στη φωτογραφία των εγκαινίων.
Ευτυχώς, στην Πάτρα η ιστορία γράφεται από τα γεγονότα, και αυτά είναι αμείλικτα, για τον "Δήμαρχο Χωρίς Δεδηλωμένη" (Δ.Χ.Δ.).
Ανδρέας Καράβολας, Ευάγγελος Φλωράτος, Ανδρέας Φούρας είναι οι Δήμαρχοι των οποίων συναντάμε τα ίχνη, στην ιστορία της διάνοιξης της οδού Κανακάρη.
Οι σημερινοί αυτοθαυμαζόμενοι παράγοντες, ήταν μέρος του προβλήματος.
Οι μεν υπηρεσιακοί, γιατί δεν μπόρεσαν επί δέκα χρόνια, να ολοκληρώσουν μια μελέτη, ο δε "Δήμαρχος Χωρίς Δεδηλωμένη" γιατί ιδιοποιήθηκε το δικό μου μόχθο και τον επιτυχή αγώνα να επανεκκινήσω το έργο πολλές φορές τα τελευταία 10 χρόνια και να το βγάλω από την αφασία.
Η δε τεχνική υπηρεσία, που το 2005, είχε εγκρίνει και πληρώσει την προμελέτη της λύσης της χάραξης, με ανοιχτού τύπου στέγαστρο, η οποία δολίως ονομάζεται «κλειστής διατομής».
Η ίδια  υπηρεσία που παρέβλεψε τη σαφή οδηγία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του Υπουργείου, υπέρ της λύσης με ανοιχτού τύπου στέγαστρο, προκειμένου να ικανοποιήσει, τις μικροπολιτικές μεθοδεύσεις Δημαρά.
Όλοι αυτοί μαζί με την πειθήνια ομάδα μελέτης, πρέπει να απαντήσουν στον Πατραϊκό λαό:...
1.    Ποιος είχε δίκιο, το Υπουργείο που είναι αρμόδιο για όλα τα έργα οδοποιίας και σηράγγων ή η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, που “ψηλάφιζε” επί 10 χρόνια το έργο για ανεξήγητους λόγους;
2.    Πότε έλεγαν αλήθεια, όταν ενέκριναν και πλήρωναν την αρχική μελέτη το 2005, ή όταν προωθούσαν την ακριβότερη και περιβαλλοντικά εχθρική λύση Δημαρά;
3.    Ποια λύση είναι ακριβότερη;
4.    Η λύση Καλεντζώτη που απαιτούσε πολύ λιγότερο όγκο μπετόν ή η λύση Δημαρά έμβλημα της οποίας θα είναι ένας τοίχος ύψους 17 μέτρων με αντηρίδες ανά 2,50 μέτρα που παραπέμπει σε σοβιετικής αντίληψης απάνθρωπες οικιστικές παρεμβάσεις;
Η λύση Καλεντζώτη  είναι φθηνότερη και, προπάντων, ασφαλέστερη όπως βεβαιώνει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων του τμήματος Γεωλογικών, Εδαφοτεχνικών και Περιβαλλοντικών μελετών  με το έγγραφο της  ΔΜΕΟ /6565/δ/926/π.ε.( 27/1/2011).
Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια και προκαλώ τον "Δήμαρχο Χωρίς Δεδηλωμένη" (ΔΧΔ),  να δώσει στη δημοσιότητα αύριο τον συγκριτικό πίνακα κόστους των 2 μελετών.
Ο «θίασος Δημαρά» ανέβασε το έργο «Διάνοιξη οδού ΚΑΝΑΚΑΡΗ» με κλεμμένο σενάριο και κομπάρσους σε ρόλο πρωταγωνιστή.
Οδηγεί την πόλη σε μια λύση απελπισίας.
Σε μια μελέτη, χωρίς σεβασμό στον βιοκλιματικό πολεοδομικό σχεδιασμό, στην αισθητική, στο κόστος, στον άνθρωπο και στο περιβάλλον.
Στην Πάτρα, όπου εξ ατυχήματος, δημαρχεύει ο "Δήμαρχος Χωρίς Δεδηλωμένη", οι πολίτες γνωρίζουν ποιοι Δήμαρχοι και ποια Αντιδήμαρχος, υπερασπιστήκαμε διαχρονικά με πάθος και απόλυτη διαφάνεια και προσφάτως και υπό τις οδηγίες του αρμόδιου Υπουργείου  αυτό το μεγάλο έργο.
Όλα γίνονται φανερά από την ανάγνωση των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου τα τελευταία 10 χρόνια.
Ευτυχώς οι εκλογές του 2014 είναι κοντά,  και ελπίζω ότι - ως τότε-αυτή η Ιδιόρρυθμη Δημοτική Αρχή, εξωθεσμικών επιρροών, δεν θα προλάβει να καταστρέψει τα πάντα.
Τέλος, σε ό,τι αφορά, στους γλοιώδεις και ανυπόστατους ισχυρισμούς του "Δημάρχου Χωρίς Δεδηλωμένη", περί την προσωπική μου ζωή, θέλω να πω ότι με αφήνουν παγερά αδιάφορη, και ήδη έχω δρομολογήσει νομικές διαδικασίες.
Δεν γνωρίζω με ποιους κάνει παρέα και από πού αντλεί την πληροφόρηση του, σίγουρα όμως, τα έχει μάθει από άξεστους.
Ας θυμάται, όμως, κάτι….
Όσο και αν προσπαθήσει δεν είμαστε ίδιοι, και δεν έχουμε την ίδια διαδρομή και ιστορία να σεβαστούμε.
Θα βρίσκεται πάντα στο χαμηλό επίπεδο που τα έργα του και ο δημόσιος λόγος του, τον κατατάσσουν.

Λένα Καλεντζώτη
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος  
Πατρέων
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top