Σε αφανισμό οδηγείται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς η πτώση των πωλήσεων έχει αγγίξει το 70% στην τριετία και τα στοιχεία από το πρώτο δίμηνο του 2012υποδεικνύουν επιτάχυνση της συρρίκνωσης.
Η πετρελαιοκίνηση δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, παρά την στροφή μερίδας αγοραστών προς αυτό το τμήμα της αγοράς, ενώ οι μαζικές εξαγωγές του ελληνικού στοκ προς την Ευρώπη γίνονται με μεγάλη ζημία για τους εμπόρους. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού – υπό το βάρος της φορολόγησης και της κατανάλωσης -αδυνατούν να βρουν αγοραστή ακόμα και σε εξευτελιστικές τιμές ενώ οι λιγοστοί υποψήφιοι αγοραστές έχουν να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα για το φορολογικό καθεστώς της αυτοκίνησης στην Ελλάδα αλλά και τις καλπάζουσες τιμές των καυσίμων.
Το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2012 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 16.736 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 27,4 % ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Για ολόκληρο το 2011 η μείωση των πωλήσεων ήταν της τάξης του 31,3 % και 35,1% το 2010. Συνολικά στην τριετία η πτώση κυμαίνεται σε επίπεδα ρεκόρ της τάξης του 71%οδηγώντας πίσω την αγορά στα επίπεδα της δεκαετίας του 1970.
Από τους έμπορους τονίζεται...
πως η πετρελαιοκίνηση θα μπορούσε να δώσει κάποια ανάσα εάν επεκτεινόταν η άρση της απαγόρευσή της και για αυτοκίνητα που ανήκουν στην οδηγία εκπομπής καυσαερίων Euro4.Αυτό θα έδινε την δυνατότητα εισαγωγής ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μεdiesel κινητήρα με πολλαπλά οφέλη.
(www.capital.gr)

 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top