Τό  άκρον άωτον τού θράσους!

Παρουσιάζουνε τα Μοναστήρια σάν τα μούτρα τους, καί τίς διαμαρτυρίες πού ακούγονται τίς λένε λογοκρισίες στήν ...τέχνη τους !





ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ…




 1) Ο θρησκευόμενος ( ; ) Δήμαρχος, 

 

ο νίπτων τάς χείρας του και την κεφαλή του και ποιών τώρα την νήσσα, κοινώς την πάπια ότι… «εγώ δεν ήξερα τίποτα…» ( καλά, δεν ήξερες, δεν ρώταγες όμως ; )

2) Η Αντιδημαρχία της Πολιτιστικής πού τους κάλεσε και «έβαλε το φουρνέλο…» της αντιδικίας τοπικής Εκκλησίας, πιστών, καί Δημαρχίας…

3) Κριτικές θεατών πού έχουν δεί το έργο αλλά δεν είναι φαίνεται Χάχες και χάνοι… ( όπως θα ήθελαν άνθρωποι του Πατρινού φεστιβάλ πού ξέρουν μόνο από Καρναβάλια…)

4) Αντιδράσεις από την Ξάνθη πού είχε το κακό προηγούμενο…

------------------------------------

Λένε λοιπόν μερικοί, πώς η καλλίτερη διαφήμιση γιά ένα κακό θεατρικό έργο είναι το να προσπαθήσης με διάφορα δικαστικά μέτρα να το απαγορεύσης, ώστε να θεωρηθεί ( το καημενούλι μας ) ως… «διωκόμενο», κεντρίζοντας έτσι το ενδιαφέρον του κόσμου, πού ως γνωστόν ρέπει προς κάθε τί, τό απαγορευμένο… !

Θέλουν να μάθουν, θέλουν να ιδούν, θέλουν ν΄ ακούσουν «τι λέει;, γιατί το απαγόρευσαν; 

Λέει πολλά «από τέτοια» πράγματα; 

Πολλά αισχρά; 

« Ώωωω! πόσο μ΄ αρέσουν ν΄ ακούω αισχρά…» λένε μερικοί αλλά και μερικές στην εποχή μας, κακαρίζοντας σαν τις κότες πού μόλις έκαναν τ΄ αυγό, μόλις ακούσουν λόγια σεξιστικών καταστάσεων και «υπό ομφαλού γαστρός…» ατάκες...



Τότε ενθουσιάζονται, είναι το στοιχείο τους, μια και συμβαδίζει φαίνεται με τον ιδιωτικό κρυφό, ή φανερό βίο τους, και άντε μετά να δούνε ένα ποιοτικό έργο, να το καταλάβουν,να ωφεληθούν πνευματικά, να διορθωθούν προς το καλύτερο, άντε και να το βαθμολογήσουν…


«Μηδέν» θα του βάλουν, γιατί ξύλα θα μπούνε κούτσουρα θα βγούνε έστω κι΄ αν έχουν 5 πτυχία Φιλολογίας και άλλα τόσα master Φιλοσοφίας…


«Η δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι καταχράστηκε το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε στους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα, και την αναρχία ως ευδαιμονία...» Ισοκράτης

Γιατί ο πραγματικά συνειδητά κι΄ όχι φανφαρόνικα παρουσιαζόμενος πολιτισμένος «άνθρωπος», δεν φαίνεται μόνο απ΄ ότι εξωτερικά λέει ( για τα μάτια του κόσμου και μόνο…), αλλά και από πράξεις και θέσεις της ζωής του πάνω σε αιώνιες αρχές και συνετούς τρόπους ζωής πού ανέβασαν τον πολιτισμό και δεν τον εξαχρείωσαν όπως τουλάχιστον παρατηρούμε να επιχειρείται στην εποχή μας...

Από την άλλη πλευρά τώρα, όλοι όσοι φωνάζουν για την δήθεν «ελευθερία της έκφρασης», τά «ανθρώπινα δικαιώματα», «την ελευθερία της τέχνης και του πολιτισμού» και άλλα τέτοια καλούδια, είναι συνήθως αυτοί πού...
χαίρονται εσωτερικά όταν ακούνε να κατηγορούνται και να βρίζονται άλλοι, ακόμη και ο ίδιος ο Θεός !

Γίνονται όμως θηρία ανήμερα όταν κατηγορήσουν, ή αισχρολογήσουν τους ίδιους, την μάννα τους, την γυναίκα τους, ή τά παιδιά τους.

Ακόμη και τον σκύλο τους !

Τότε είναι, πού τούς εξεγείρεται το χαμένο φιλότιμο…

Είναι αυτοί πού βάζουν τον εαυτό τους αλλά και τά δικά τους πρόσωπα, πάνω από όλους !

Μεγάλη δηλαδή η μάννα μου κι΄ όποιος πεί τίποτα γι΄ αυτήν πέθανε, αλλά μικρή η Παναγία, μικρός ο Θεός, δεν δίνω δεκάρα γι΄ αυτούς, έστω κι΄ αν πηγαίνω Κυριακές γιορτές και σχόλες στην Εκκλησία παρουσιαζόμενος και ως δήθεν καλός Χριστιανός (;)


«ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ... »

Αντισθένης, κυνικός φιλόσοφος





Αυτή λοιπόν, η χαμηλής κοινωνικής στάθμης νοοτροπία, πού παράγει ασέβεια σε αιώνια καταξιωμένους θεσμούς και Ύψιστα πρόσωπα, κάποιες φορές την συναντάμε στην ζωή μας και τώρα δά και στην Πολιτεία μας…

Ένα έργο λοιπόν πού κοροϊδεύει ότι οί άλλοι πιστεύουνε, έρχεται τώρα κι΄ εδώ στην Πάτρα τον Σεπτέμβριο, προσκεκλημένο μάλιστα επίσημα από το Διεθνές Φεστιβάλ της Πάτρας στον κύκλο των Πολιτιστικών εκδηλώσεων…

Σε διαμαρτυρίες τού Μητροπολίτη Ξάνθης κατ΄ αρχάς όπου παίχτηκε το έργο αυτό ( και Πατρών τώρα ), για τίς αμέτρητες βλασφημίες προς τό Ορθόδοξο σχήμα και τον μοναχισμό, προς την τάξη και τις οικογένειες των ιερέων, προς την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη μας γενικότερα, βγήκαν οί συγγραφείς του διαμαρτυρόμενοι σε μια συνέντευξη καί δήλωσαν περίπου πώς θέλουν… «κάθαρση» του «Εκκλησιαστικού Μεσαίωνα»!!!

« Ό, tempora, o..mores..», μάς έγραφε πρό ημερών κάποιος φίλος πού ξέρει πρόσωπα και πράγματα του Ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου…

«…Τώρα, το ποιοί είναι αυτοί οί «πεντακάθαροι» ( πού πλένονται φαίνεται με Rexona), θα το δείτε όταν «ανοίξετε τον φάκελό τους», καί τότε θα πιάσετε την μύτη σας από την αναδιδόμενη ευωδία και άς μη πώ περισσότερα…» μας έγραφε, δίνοντάς μας και σχετική ειδησεογραφία από μεγάλη εφημερίδα:  

www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=16&artID=728298

« Αυτοί είναι λοιπόν πού θέλουν κάθαρση της Εκκλησίας υπάρχοντες αλιβάνιστοι και ακάθαρτοι οί ίδιοι;» κατέληγε!

Άς επανέλθουμε όμως πάλι και στα δικά μας…

Έτσι λοιπόν, ο Δήμαρχος Πατρών πού μέχρι προχθές εθεάτο ευσεβώς παριστάμενος στο Γηροκομειό στις εορτές της Παναγίας ( « για πρώτη φορά Πατρινός Δήμαρχος στον Εσπερινό !» έγραφε θριαμβευτικά μία εφημερίδα), απάντησε Σιβυλικά στον Μητροπολίτη αποποιούμενος σαν Πόντιος Πιλάτος την ευθύνη πού σαν Δήμαρχος είχε, και έχει !

Μά Δήμαρχέ μου, μά καλέ μου άνθρωπε!

Αυτός, ή αυτοί, πού ως υπεύθυνοι της δικής σου Δημαρχίας, κλείσανε για το Φεστιβάλ αυτό το θεατρικό έργο δεν γνωρίζανε το περιεχόμενό του; 

Δεν είχαν ακούσει τίποτα γι΄ αυτό; 

Δεν μπήκανε έτσι από περιέργεια σ΄ ένα φόρουμ κριτικής Θεατρικών έργων να διαβάσουν τι λέει πάνω κάτω, και ο κόσμος, οί θεατές, γι΄ αυτό;

Έτσι βάλανε το χέρι τους στο τσουβάλι με τα έργα, και το έπιασαν;

Δεν τους είπε κάποιος σύμβουλός τους «ρέ παιδιά, αυτό το έργο είναι σκέτος οχετός εναντίον προσώπων και θεσμών της Εκκλησίας, τι θα παρουσιάσουμε στους συνδημότες μας; Τι πάμε να κάνουμε τώρα; Θα μας πάρουν με τις πέτρες στο τέλος…»

Ή μήπως, μήπως…το ξέρανε, αλλά το φέρανε είτε αδιαφορώντας, είτε εξεπίτηδες για να δημιουργήσουν πρόβλημα στον Μητροπολίτη , συγκρούσεις, αντιδικίες, συνεντεύξεις, δημοσιεύματα, κάμερες, τηλεοράσεις, κλπ-κλπ θέλοντας μ΄ αυτό τον ανόητο τρόπο να του καθηλώσουν το ανεβασμένο στην τοπική κοινωνία Εκκλησιαστικό και επικοινωνιακό του πρόσωπο;

Λέμε μήπως; 

Αλλά άν τόκαναν όμως γι΄αυτό, γρήγορα θα διαψευστούν όπως ποτέ τους δεν το περίμεναν…



Α΄ --- ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΚΙ΄ ΟΧΙ ΧΑΧΕΣ…  

=============================================================

« Επίσης κρίμα που έδωσαν βάρος στα ‘μωρή’ και τις βρισιές τής Διαβάτη θάβοντας τήν αναμφισβήτητα χαρισματική της άνεση που έχουμε απολαύσει σε άλλα θεατρικά έργα…»

Στο συγκεκριμένο έργο οι συγγραφείς το παράκαναν και με τη βωμολοχία. Κάθε τρείς και λίγο! Σαφή ένδειξη αδυναμίας των συγκεκριμένων κειμένων κλισέ, σχολικού και γενικώς εύκολου χιούμορ στερούμενου πραγματικά φαντασίας/πρωτοτυπίας:


Μια παράσταση συνάθροισης κλισέ, προσδοκώμενων δρώμενων που δήθεν αποσκοπούν σε κριτική κράτους και εκκλησίας μόνο και μόνο για εύκολο χάχανο, με κράχτη τα δυνατά ονόματα και εκμετάλλευση της θρησκευτικής ενόχλησης προς εισπρακτικό όφελος. Aν μη τι άλλο (και) με αυτήν την παράσταση το θεατρικό δίδυμο Ρέπα /Παπαθανασίου εεεε συγνώμη (το μπέρδεψα με το παρόμοιων τεχνικών δίδυμο) Ρήγα/Αποστόλου επιβεβαίωσε ότι ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ (call me αρπαχτή) πολλοί ελάτρευσαν αλλά την ΣΩΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΚΑΛΗ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ λίγοι…Nα λέμε δηλαδή: «Σώσον Κύριε το θεατρικόν κοινό σου»!!!

Βαθμολογία: 3 στα 10

www.kulturosupa.gr

=======================================================

Β΄ --- Κριτικές από ανθρώπους με κρίση κι΄ όχι χάχανους…


--- v.. 22/2/2011 1:32:24 μμ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ Ε Μ Π Ο Ρ Ι Κ Ο ΕΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΑΤΗ!!!

ΑΡΧΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ. ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ.

ΟΣΟ ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ (ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, π.χ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ) ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ...............
1. ΑΝΟΥΣΙΟ
2. ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ
3. ΧΩΡΙΣ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ
.........ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΟΣ 10ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΥΚΑΡΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ!!!!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΤΣΙ ΕΙΔΑ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ;;;" ΚΑΙ ΕΝΙΩΣΑ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ: ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΗΡΘΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ!!!!!!!
Ε Λ Ε Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!!!


--- ΔΕΣΠΟΙΝΑ 11/3/2011 4:00:52 μμ
ΚΡΙΜΑ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΤΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΙΑ ΝΑ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ. ΚΡΙΜΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΓΕΛΑΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΑΡΙΣΜΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.ΟΛΟ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΑΝΟΥΣΙΑ.ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ

---- DS 12/3/2011 10:56:22 πμ
Μια απο τις χειροτερες θεατρικες παραστασεις που εχω δει ποτε μου. Ειναι η αποδειξη οτι εαν και εμφανιζονται αξιολογοι ηθοποιοι, οταν το σεναριο ειναι κακιστα γραμμενο, και οταν ολα θυμιζουν αθλια τηλεοπτικη σειρα, τοτε δεν προκειται το αποτελεσμα να εχει τιποτα το θετικο. Γιατι εμεινα μεχρι το τελος; Πιτευω οτι πρεπει να βλεπουμε σκουπιδια που και που ωστε να διευρυνουμε την θεατρικη μας εκπαιδευση και να μπορουμε να εκτιμουμε καλυτερα τις καλες παραστασεις.


--- ΝΑΤΑΣΑ 2/4/2011 2:05:00 πμ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! ΠΟΛΛΗ ΦΑΣΑΡΙΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΙΓΚΛΙΕΣ, ΦΩΝΕΣ, ΒΟΜΟΛΟΧΙΑ, ΤΣΙΡΙΔΕΣ.... ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ... ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! ΚΡΙΜΑ.....ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ!!!
ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ! ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ!!!

Ρωξάνη 3/4/2011 1:51:09 πμ
Μόλις γύρισα στο σπίτι μου έχοντας παρακολουθήσει ενα ΑΠΑΙΣΙΟ και ΑΙΣΧΡΟ "θέατρο". Αν και δεν είμαι ελληνίδα, είμαι απο την Ουκρανία και ζω 16 χρονια εδώ, παρακολουθούσα τους Έλληνες να γελάνε με αυτό το κακόγουστο χιούμορ το οποίο κυριολεκτικά ρεζίλευε την ίδια τους , την θρησκεία...Δεν συνιστώ σε κανέναν να πάει στην συγκεκριμένη "ΚΩΜΩΔΙΑ" γιατι είναι για κλάματα...


---- [ανώνυμος] 12/4/2011 10:37:53 μμ
Πραγματικά θλίβομαι βρε παιδιά. Θλίβομαι και αναρωτιέμαι... Πήραν ο Ρήγας και ο Αποστόλου ένα θέμα "διαφθορά σε μοναστήρι".... τόσο πρωτότυπη ιδέα!!!! έφτιαξαν ένα κείμενο φορτωμένο με βωμολοχίες, βρέθηκαν και επώνυμοι ηθοποιοί συνεργοί σε αυτό το πράγμα και γέμισε το μαγαζάκι. Το πιο θλιβερό όμως ήταν η ανταπόκριση του κόσμου. Κάθε φορά που άκουγαν αισχρολογίες λύνονταν από τα γέλια!!!
Γιατί ρε ;;; Και πιο πολύ απευθύνομαι στους ηθοποιούς. Γιατί γίνεστε συνεργοί σε κάτι τέτοιο; Σας τρομάζει η ανεργία; Δεν υπάρχουν άλλα κείμενα άραγε; Σε όλα λέμε ναι;;; Χωρίς αξιοπρέπεια;
Είδα ανθρώπους να φεύγουν στη διάρκεια της παράστασης και σίγουρα πολλοί από αυτούς που έμεναν λυπούνταν τα λεφτά που έδωσαν και τη βραδιά που έχασαν.
Αν αυτού του είδους οι συγγραφείς είναι οι "πρώτοι" μας, αυτοί που γεμίζουν τα θέατρά μας, τότε θα το ρίξω στα μπουζούκια. Εκεί τουλάχιστον πίνεις και δεν καταλαβαίνεις και πολλά.
Πραγματικά ΘΥΜΩΝΩ !


--- Δημήτρης 18/4/2011 2:50:39 πμ
Με βεβαιότητα το χειρότερο θεατρικό έργο που έχω δει. Αποχωρήσαμε στο διάλλειμα απογοητευμένοι. Το συγκεκριμένο έργο κατά την άποψη μου αποδεικνύει περίτρανα ότι όσο καλοί καιν είναι οι ηθοποιοί ή τα σκηνικά αν το κείμενο είναι κακογραμμένο το αποτέλεσμα αδικεί τους πάντες. Θαυμαστής του Καλιβάτση τον είδα να μιλάει όλο κ όλο 2-3 φορές σε ρόλο κομπάρσου. Μια φιλότιμη (άγνωστη σε έμενα) ηθοποιός προσπαθούσε να βγάλει όλο το έργο με βραχνιασμένα ειρωνικά σχόλια όπως .. σίγα μην δεν το χάψουν εδώ χάψανε ότι ένας ξυλουργός αναστήθηκε, που περισσότερο προσβολή στην νοημοσύνη μου αποτελούσαν παρά διασκέδαση. Η βωμολοχία δεν με απασχόλησε απλά περίμενα να δώ ένα έργο που καυστικά θα σατίριζε το βρώμικο σύστημα (κοινωνικό , πολιτικό και εκκλησιαστικό) με σεβασμό όμως στην θρησκεία του άλλου. Αντιθέτως είδα την γελοιοποίηση της εξομολόγησης , των αγίων ,των θαυμάτων ,της πίστης με παλιές κουρασμένες συνταγές . . Κρίμα.

---- thanos 9/5/2011 3:22:19 μμ
πραγματικά ειναι το πρωτο εργο που εφυγα στο διάλειμμα!!!
δεν το πιστευω πως υπήρχαν ατομα που γελουσαν με το εργο...
ευτυχως ήταν λιγοι....
και ευτυχως που δεν πληρωσα για το εργο γιατι μου δωσαν δωρεαν το εισητηριο...!!!!!!
Φτηνό,ανούσιο και προφανώς πολυδιαφημισμένο...!!!

Τι να πω? ειμαι ασχετος γενικά απο θεατρο...αλλα το να βριζεις καλύπτωντας το κενο μιας πετυχημένης ατάκας....δεν ειναι σωστη πρακτική!!!


--- theatregoer 27/10/2010
Πολύ τετριμμένο και αδιάφορο. Τρομερά κουραστικό και άσκοπα αθυρόστομο. Θλιβερή φιγούρα η Διαβάτη. Και οι υπόλοιπες ηθοποιοί σκηνοθετήθηκαν όλες να παίζουν σαν υστερικές. Τεράστια αποτυχία!


http://www.athinorama.gr/theatre/data/performances/?id=10001458&p=16&seltab=1#votes


Η ανακοίνωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης κ. Παντελεήμονα:
================================
« ….Πληροφορηθήκαμε από αφίσες πού αναρτήθηκαν στην πόλη μας, από φωτογραφίες πού δημοσιεύονται στον τοπικό τύπο, αλλά και από καταγγελίες Χριστιανών της περιοχής μας, ότι στα πλαίσια των «Γιορτών της Παλαιάς Ξάνθης» θα παρουσιαστεί στο υπαίθριο αμφιθέατρο της πόλεως θεατρικό έργο με τίτλο «Κορίτσια με τα μαύρα».

Στην αφίσα εμφανίζονται ηθοποιοί με μοναχικά ενδύματα, να φέρουν σταυρό στο μέτωπο. 

Αναζητήσαμε στο Διαδίκτυο περισσότερες πληροφορίες και διαβάσαμε ότι η υπόθεση του έργου αναφέρεται σε κάποιο γυναικείο Μοναστήρι της Βορείου Ελλάδος «Παναγία η Μαυροβουνιώτισσα», το οποίο, σύμφωνα με το σενάριο, έχει μετατραπεί σε «άντρο εμπορίου χασίς, πλυντηρίου πορνείας, κοιτίδα Ιερόσυλων καί βλασφήμων, κατασκευαστών θαυμάτων»

Αυτή είναι η υπόθεση του έργου καί λέγεται ότι η παράσταση, παρουσιάστηκε στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος και είχε μεγάλη επιτυχία.

Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα.

Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι’ αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του…

Ο Μοναχισμός είναι ένας εκκλησιαστικός θεσμός πού ανέδειξε Αγίους και τα μοναστήρια υπήρξαν σε δύσκολες περιόδους τα καταφύγια των χριστιανών, πού λειτούργησαν σαν κρυφά σχολειά, πού διέσωσαν την πίστη, την γλώσσα, την ιστορία, πού ανέπτυξαν πολιτισμό, πού διαφύλαξαν τα συγγράμματα των αρχαίων κλασσικών συγγραφέων και αποτελούν και σήμερα τόπους λατρείας, προσευχής, οάσεις πνευματικής αναπαύσεως.

Μεμονωμένα σφάλματα κληρικών και μοναχών δεν αναιρούν την αξία και την προσφορά του Μοναχισμού. Εξ άλλου το μοναστήρι είναι τόπος μετάνοιας.

Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.

Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας.

Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε Eυρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.

Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια.

Η τοπική Εκκλησία έχει δώσει δείγματα τρόπου συμπεριφοράς και αντιμετωπίσεως προβλημάτων που προκύπτουν κάθε φορά, γι’ αυτό και δεν μπορεί κανείς νά μιλήσει για σκοταδισμό, μισαλλοδοξία η μεσαιωνικές αντιλήψεις. 

Επιμένει, όμως, ότι σε όλες τις εκδηλώσεις της ζωής μας υπάρχουν κάποια όρια, υπάρχει μια κόκκινη γραμμή πού δεν πρέπει να ξεπεράσουμε.

Η τοπική Εκκλησία απευθύνεται με αγάπη προς τούς αρμοδίους φορείς και προς τον ευλογημένο λαό και καλεί τον καθένα να αναλάβει τις ευθύνες του…

ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΞΑΝΘΗΣ
http://patrablog.blogspot.com/2011/08/blog-post_29.html
 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top