«Κακώς πληρώνουν τα σπασμένα της λαθρομετανάστευσης»

«Για περισσότερο από 15 χρόνια, οι Έλληνες μεταφορείς καθημερινά αντιμετωπίζουν στο λιμάνι της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας τον κίνδυνο εμπλοκής σε διώξεις καθώς και καταστροφής μεταφερόμενων εμπορευμάτων από την συνεχή εισβολή στα οχήματα, λαθρομεταναστών οι οποίοι ρισκάρουν τα πάντα προκειμένου να περάσουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πολλές φορές, οι οδηγοί που εντοπίζουν λαθρομετανάστες, κρυμμένους στα φορτηγά τους, πέφτουν θύματα βίαιων επιθέσεων, κατά τις οποίες κινδυνεύει η ζωή και η σωματική τους ακεραιότητα. Κινδυνεύουν να οδηγηθούν στη φυλακή, από τυχόν εντοπισμό λαθρομεταναστών-εν αγνοία τους- στις νταλίκες τους. Στην Ελλάδα η νομοθεσία επιβάλλει κατάσχεση των οχημάτων τους καθώς δεν ισχύει το μέτρο της μεσεγγύησης μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή τους. Στην τοποθέτηση μου μέσω του Κοινοβουλευτικού ελέγχου τονίζω ότι είναι ανάγκη η εφαρμογή  του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης λαθρομεταναστών και εκείνων που εμπλέκονται στα κυκλώματα διακίνησης και αναθεώρησης των Διατάξεων της Συνθήκης Δουβλίνο ΙΙ, γιατί λειτουργεί εξαιρετικά άδικα για χώρες που δέχονται τεράστια κύματα μεταναστών όπως η Ελλάδα»
Την φωνή απόγνωσης των αυτοκινητιστών για τους κινδύνους που διατρέχουν από τους λαθρομετανάστες αλλά και τα προβλήματα του κλάδου τους από μεταφορικές εταιρείες «μαϊμού» που λειτουργούν εις βάρος των νόμιμων, μεταφέρει αύριο που ξεκινούν οι εργασίες της –με αφορμή την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τα υποβρύχια και τον Άκη Τσοχατζόπουλο- στη Βουλή ο Βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος.
Είχε δεσμευθεί κατά τις πρόσφατες κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας και τον αποκλεισμό που έκαναν στο λιμάνι της Πάτρας οι επαγγελματίες του κλάδου ότι θα φέρει τους αρμόδιους Υπουργούς ενώπιον του Κοινοβουλίου να απολογηθούν γιατί δεν ικανοποιούν τα δίκαια, όπως τα χαρακτηρίζει ο Βουλευτής, αιτήματα των αυτοκινητιστών διεθνών μεταφορών. 
Με αφορμή την νέα κοινοβουλευτική του παρέμβαση έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:.....
 
«Για περισσότερο από 15 χρόνια, οι Έλληνες μεταφορείς καθημερινά αντιμετωπίζουν στο λιμάνι της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας τον κίνδυνο εμπλοκής σε διώξεις καθώς και καταστροφής μεταφερόμενων εμπορευμάτων από την συνεχή εισβολή στα οχήματα, λαθρομεταναστών οι οποίοι ρισκάρουν τα πάντα προκειμένου να περάσουν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πολλές φορές, οι οδηγοί που εντοπίζουν λαθρομετανάστες, κρυμμένους στα φορτηγά τους, πέφτουν θύματα βίαιων επιθέσεων, κατά τις οποίες κινδυνεύει η ζωή και η σωματική τους ακεραιότητα. Κινδυνεύουν να οδηγηθούν στη φυλακή, από τυχόν εντοπισμό λαθρομεταναστών-εν αγνοία τους- στις νταλίκες τους. Στην Ελλάδα η νομοθεσία επιβάλλει κατάσχεση των οχημάτων τους καθώς δεν ισχύει το μέτρο της μεσεγγύησης μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεσή τους. Στην τοποθέτηση μου μέσω του Κοινοβουλευτικού ελέγχου τονίζω ότι είναι ανάγκη η εφαρμογή  του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης λαθρομεταναστών και εκείνων που εμπλέκονται στα κυκλώματα διακίνησης και αναθεώρησης των Διατάξεων της Συνθήκης Δουβλίνο ΙΙ, γιατί λειτουργεί εξαιρετικά άδικα για χώρες που δέχονται τεράστια κύματα μεταναστών όπως η Ελλάδα.  Η απόφαση του ΥΕΡΡ αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση της πρότασης για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης γεγονός που έχει επισημάνει εδώ και αρκετούς μήνες η Νέα Δημοκρατία με στόχο να πιέσει την ελληνική Κυβέρνηση να θέσει άμεσα το θέμα στα Όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 
«Είναι καιρός να δοθεί άμεσα λύση στο σημερινό απαράδεκτο καθεστώς που έχει καταστήσει την Ελλάδα και την Πάτρα αποθήκη ανθρώπινων ψυχών και το αίσθημα της ανασφάλειας, κυρίαρχο πρόβλημα για τους Έλληνες πολίτες» τονίζει με δηλώσεις του και αναφερόμενος στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στον κλάδο των αυτοκινητιστών δήλωσε:  «επικρατεί ανυπαρξία μέριμνας εκ μέρους της Πολιτείας για την αντιμετώπιση του φαινομένου της παράνομης μεταφοράς που διενεργείται από χιλιάδες αλλοδαπά φορτηγά τα οποία ανήκουν σε εικονικά εγκατεστημένες μεταφορικές επιχειρήσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτοί οι ιδιοκτήτες φορτηγών επίσης χρησιμοποιούν κάθε παράνομο τρόπο και έτσι ανταγωνίζονται αθέμιτα(ανασφάλιστοι οδηγοί, κόκκινα πετρέλαια κλπ) τους Έλληνες μεταφορείς το αυτό συμβαίνει και με τα φορτηγά τρίτων χωρών, όπως Τουρκία, Σκόπια κλπ».
«Ο Κόμπος έφτασε στο χτένι». Εάν δεν ληφθούν άμεσα, αποτελεσματικά μέτρα και για τα δύο προβλήματα. Το Συντονιστικό Όργανο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών Ελλάδος ανήγγειλε κινητοποιήσεις διαρκείας σε όλες τις εισόδους και εξόδους της χώρας με προφανείς επιπτώσεις.
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης θα βρείτε στην ιστοσελίδα www.nikosnikolopoulos.gr 
H Φωτογραφία είναι από τον πρόσφατο αποκλεισμό του λιμένος Πατρών από το Συντονιστικό Όργανο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών Ελλάδος

 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top