Σε ομηρία βρίσκονται χιλιάδες καταναλωτές, που συναντούν απροθυμία στην εφαρμογή του νόμου για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Ενόσω χιλιάδες είναι οι αιτήσεις διακανονισμού που έχουν κατατεθεί στις τράπεζες, δυστυχώς ο αριθμός αυτών που έχουν γίνει αποδεκτές είναι αρκετά μικρός, καταδεικνύοντας πως ο νόμος δεν προχωρά προσκρούοντας σε σκοπέλους. 
«Το έμφραγμα που έχει δημιουργηθεί στον εξωδικαστικό συμβιβασμό επεκτείνεται περισσότερο, καθώς πολλοί καταναλωτές, απογοητευμένοι και εκτιμώντας ότι δεν θα πάρουν απάντηση από την τράπεζα, θέλουν να καταφύγουν στη Δικαιοσύνη. Όμως, για να κάνουν προσφυγή στα ειρηνοδικεία, χρειάζεται να καταθέσουν μια «βεβαίωση αποτυχίας» του εξωδικαστικού συμβιβασμού. Ωστόσο, οι αρμόδιοι από τον νόμο να την εκδώσουν, φορείς διαμεσολάβησης, αρνούνται να τη χορηγήσουν, λέγοντας ότι περιμένουν την απάντηση των τραπεζών και εφόσον είναι αρνητική, τότε θα μπορούν να βεβαιώσουν ότι απέτυχε ο συμβιβασμός και να δώσουν το πράσινο φώς στους καταναλωτές να καταφύγουν στα ειρηνοδικεία», αναφέρει σε Ερώτησή του προς τον αρμόδιο Υπουργό ο Βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος, ο οποίος παρενέβη στο θέμα.
Ο κ. Νικολόπουλος, τονίζει ότι η Πολιτεία οφείλει....
άμεσα να προχωρήσει στην έκδοση οδηγίας προς τις τράπεζες που να προσδιορίζει το χρονικό διάστημα που θα υποχρεούνται να απαντούν στους καταναλωτές.
Ο Αχαιός Βουλευτής ερωτά τον Υπουργό για ποιους συγκεκριμένους λόγους οι τράπεζες δεν απαντούν εγκαίρως στα αιτήματα των καταναλωτών για εξωδικαστικό συμβιβασμό και γιατί η Πολιτεία δεν φρόντισε να προσδιορίσει το χρονικό διάστημα που οι τράπεζες θα πρέπει να απαντήσουν στους καταναλωτές που καταθέτουν αίτηση.
Επίσης ερωτά αν θα προχωρήσει άμεσα στις έκδοση οδηγίας προς τις τράπεζες, ποιος είναι ο αριθμός των αιτήσεων που έχει κατατεθεί σε κάθε τράπεζα ξεχωριστά και ποιος ο αριθμός που έχει απαντηθεί από κάθε τράπεζα, ζητώντας  να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα.  

 
ONLINE-PRESS © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top